Bersama Berjuang

Tuesday, March 22, 2011

GEMPAR!!! ANWAR TERSILAP CAKAP MENGAKU DIALAH DI DALAM VIDEO ITU???


Sah!!!  Press conference Anwar semalam telah membuktikan bahawa mmg dialah individu yg sedang hangat diperkatakan.  

Pengakuan yang cukup mengejutkan.  Jom kita lihat bukti dibawah:


Kenyataan diatas secara tidak langsung membuktikan Anwar mmg mengakui bahawa dia telah membuat hubungan seks dengan amoi tersebut.  Ini kerana Anwar mempertikaikan "perut"nya, tetapi tidak menafikan kotenya.  Penyedap yang masuk KOTE, bukan PERUT.. muahahahaha...

Apa ke bodohnya lah "anugerah tuhan" nih... Kenapa dia tak cakap "itu bukan kote saya"?  muahahahahahah..

Sori la korang...  GT tergelak dgr penjelasan perut buncit dia nih... so, nak share dgn korang.. 

hahahahahaha...

Kupasan selanjutnya tentang kebarangkalian dan motif pendedahan yang menggemparkan ini.  Ada juga kemusykilan dan kekhuatiran GT...

Sahabat.. jgn terlampau excited.  Mgkin ini......  tunggu pukul 12 tgh hari nanti.

25 comments:

  1. cuba lihat riak wajah anwar dan tumpukan pada matanya

    ReplyDelete
  2. Anon, 1.55,

    Cuak dan gementar. Ciri terkantoi spt gambar di hotel quality swaktu saiful buat laporan polis!

    ReplyDelete
  3. Dakwa pelakon,pembuat,penyimpan,pennayang video sekali. Jangan nak main wayang.Pelakon di PD dan Kota Melaka pun hebat juga. Tapi dalang yang menyuruh membunuh altantuya senyap je. Polis bodoh ke bunuh altantuya sesuka hati..???

    ReplyDelete
  4. betul,siapa yang pernah belajar membaca riak muka..mungkin dapat membaca riak muka anwar..kebanyakan riak muka yang ditunjuk sejak kes liwat diperhatikan palsu dan macam dibuat-buat,terutama riak muka datin azizah.

    ReplyDelete
  5. KESIAN KAT 1 AZIZAH ASYIK KENA TIPU JE. ITU SEBAB P RAMLEE DAH BUAT LAGU AZIZAH,DAN TAK DAPAT KAWIN DGN AZIZAH.YANG DAPAT KAWIN PAK SYKH ANWAR.KALAU TAK KUAT IMAN KAK 1 AZIZAH BOLEH TERJUN BANGUNAN.MALU..SATU MALAYA DAH TAHU PERKARA SEBENAR.
    KALAU KITA DI TEMPAT KAK 1 AZIZAH AGAKNYA APA TINDAKAN KITA UNTUK HARI ESOK.ESOK MASIH ADA ATAU TIADA ESOK BAGIMU.

    ReplyDelete
  6. x payah dok alih2 cerita PD ke,Melaka ke etc. yg org dok citer ni kes perut buncit papa hebat kurniaan Tuhan ni ha.

    ReplyDelete
  7. blah la lu blooger maniac, belajar riak muka bagai...riak muka lu xnak blajar plak.. mcm nk berak je aku tgok!! jgn dok jd dtective conan plak kt cni.. its bullshit!!

    ReplyDelete
  8. anwar kantoi..leee tambi video underage maneee...ziananajiban manee...eskay pisher gro lee maneee..

    ReplyDelete
  9. betul tu...jgn nak ungkit cerita altantuya yg da basi tu....ek eleh...tuka topik bermaksud ko setuju org tu anwar ibrahim!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. WOI BODO BAGI LA BUKTI KATA NAJIB BUNUH ALTANTUYA, TANPA BUKTI KONKRIT HANG DAH FITNAH ORANG, TAPI MUKA PKR DAN PAS MEMANG SUKA FITNAH ORANG DEMI NAK DAPAT KUASA DARI RAKYAT, TAPI RAKYAT DAH TAU SIAPA ANALWAR AL JUBURI NI

    ReplyDelete
  11. umak ai....kotor giler ayt blog pro umno nie... aku yg bkl mngundi nie ingt nk skong UMNo... tpi ayt bloger umno nie mcm hooligan binawe kt UK. ckp maen lpa jew...ayt lucah nk mmpus... klu ye pon nk serang anwar...ayt tue nmpk profesional la skit bro... bru lah org boleh ykin dgn Umno. Ak dgr blogger UMNO nie dpt komisen, brape eh Umno kasik kat korng??? klu sb gilakan komisen tue, baek bertobatlah bro.... ko bkn sje dose ngn anwar, tpi dngn stiap org yg bce blog nie...

    ReplyDelete
  12. APa punya bodoh dan bagal lah juak anuar ni...terang lg bersuluh pun umno yg kene..bro ini reality kene terima hakikat..yg lu nak sokong anuar tu buat apa?berapa anuar bg kat lu..atau nurulizah bg hadiah baik kat lu ke...jwb bro..jgn tak jwb!!!

    ReplyDelete
  13. maaf nk ckp, tp ni blog melayu yg paling memalukan..hanya tahu mencaci tanpa bukti..malunya, mentaliti org zaman apa ni..sy berdoa sgt2 kaum2 melayu lg2 yg muda pd masa ini buka mata luas2, guna akal yg allah berikan, bukan hanya tunduk dan patuh melulu dgn pemerintahan yg byk cacat cela tanpa mementingkan kehendak agama..

    p/s penulis blog: tolong la, klau betul nk berjuang utk bangsa, bawa lah dgn cara yg betull..klau xsyg kn kaum sndiri, xsygkan shabat2 sendiri, xsygkn diri sendiri, tolong la SAYANGkn ibu ayah anda, sbb mereka juga akan dipertanggungjawabkan diatas perlakuan anda ini, itu janji allah swt..anda ingat, anda smemangnya tidak akan dapat lari dri nya..tolong la, sy sygkan kaum saya termasuk anda, tanggungjawab saya utk sama mengingatkan sesama saudara..

    kalau anda berani, tlong approve comment ini dan reply dgn coretan2 yg sepadan dgn akal yg dikurniakan oleh yg maha bijaksana :) salam.

    ReplyDelete
  14. salam... aku pening ngn geng2 pembangkang ni... kata blog pro umno teruk..sbelum ni blog diorng lagi dasat... tulis mcm semua dia betul.. bab subahat ngn orang jelas PELIWAT senyap gila.. mana pergi ISLAM.... kerana kuasa bersubahat ngn DAP ngn pasti sokong liwat..insaf la...teruk beanr dah PAS skng..

    ReplyDelete
  15. Puak PR ni memang macam tu, bila kena tang batang hidung depa mulalah sebut pasal agama, bila tuduh orang lain kenapa dok diam saja. awat hampa semua tu maksum ke? janganlah guna hukum agama tu pada orang lain saja sebab hukum tu untuk semua, agama bukan untuk diperdagangkan. Tobatlah wahai juak-juak PR. Terimalah apa yang kau orang minta selama ini iaitu Tuhan telah tunjukkan kebenarannya.

    ReplyDelete
  16. anon 425: ko xmasuk umno pun umno rugi..ko bukan cerdik sgt pun..bodo laknat lagi ade la..

    ReplyDelete
  17. penjilat anwar ni memang cmtu..dah kene batang hidung sendiri mula la la keluar hadis ayat agama bagai..cuba la baca harakah ke..keadilan ke..suma pakai ayat menipu..cerita bohong takde prinsip..cerita mcm karangan budak darjah 6 baru blaja melancap je..mmg puak2 munafik penjilat2 anwar brahim ni..

    ReplyDelete
  18. Cuba kita yang berbangsa melayu menunjukkan sopan terhadap sesama bangsa, tiada gunanya menggunakan bahasa yang kesat dan jijik kerana ianya akan dikembalikan kepada kita.

    Solatlah 5 waktu & berdoalah tanpa jemu, insyallah Allah SWT akan beri petunjuk kepada kita siapa sebenarnya yang melakukan kemungkaran.

    "Hati yang bersih dan suci akan terpancar berseri di wajah." sebaliknya "hati yang kotor dan busuk akan mendedahkan siapa kita yang sebenarnya."

    ReplyDelete
  19. salam...mmg anwar ini pengkhianat bangsa kepada orng di Malaysia..mgkin ini balasan daripada ALLAH S.W.T atas tindakannya selama ini..tetapi saya mahu komen keatas pembuat blog ini..Saya harap bahasa yang anda gunakan lebih sopan dan kurangkan lah bahasa kesat i2..Walaupun berbagai2 yang telah anwar lakukan kepada kita smua,jgnlah kita mengata dan mencaci beliau kerana kita sendiri telah melakukan dosa besar akibat mengata umat Islam sendiri..Biarlah apa yang hendak dikatakan oleh mereka,kita balaslah dengan cara yang baik..InsyaALLAH,apabila mereka nampak kebaikan i2 daripada penyokong kerajaan mereka akan berubah fikiran...

    ReplyDelete
  20. Ada yang tak kene ke dgn ayat tu . teruk sanagt ke kalau dibandingkan dengan ayat yg digunakan oleh PKR tambahan PAS. Geng mana yang banyak kaki hamun. Yang kapirkan melayu tu tak pe ke? Yang redah masuk kawasan masjid bwk sekali yang bukan Islam tu ok ke? ayat macamana nak guna untuk mereka ni. Orang yang baring depan kereta tuanku tu nak panggil dia apa. kalau nak komen macam tu kene tengok dulu. Cakap Siang Pandang-pandang, Cakap Malam Dengar-dengar. AisMan

    ReplyDelete
  21. hoi bodoh.. video ni ko pertahan ke? video taklogik langsung. pikir la skit bodoh. takkan anwar nk ajak main ajak eskay. dia perjuang berapa tahum tetibe nk jadi bodoh nk main terang2.. pikir la skit tu bukan payah pun nk pikir. kasi simple idea je takkan takleh pikir. bangang punya olang

    ReplyDelete
  22. bhsa kasar???xde pn.biasa je..klu dgr OOUSTARD hamPAS ckp,lg kasar..blh ke mendoakan org sesama Islam sakit?blh ke mencarut ckp org Islam itu b***??hrp blh berfikir..jgn puak dia je yg btul..

    kyrol

    ReplyDelete
  23. April 26, 2011 4:25 PM

    Membaca komen pada tarikh dan jam di atas.

    Kenapa anda marah melihat pro umno yang suka bercakap kasar dan lucah? Apakah sebelum ini anda telah menyangka bahawa pro umno ini adalah org2 yang baik dan warak?

    ANDA SALAH.

    Anda sepatutnya mesti berfikir bahawa setiap manusia kini khususnya di akhir zaman kini,semua manusia sama sahaja, seperti mana anda,seperti itu juga mereka yg lain.

    Apabila anda mula membuat perbandingan tentang parti politik,rasanya kini anda berpendapat bahawa penyokong pas tidak seperti umno malah lebih baik.

    Anda salah.

    Walaupun berketayap dan menghafal al-quran,anda jgn lupa. Di akhir zaman ini,muslihat dan tipu daya manusia semakin berleluasa. Itu ketentuan Allah.

    So,jgnlah kita mengharapkan yg terbaik daripada org lain kerana kalau anda inginkan yg terbaik,anda perlu jadi yg terbaik dan didik mereka jadi yg terbaik. Jika anda tidak mampu mendidik mereka jadi yang terbaik,maka berdiam diri lah. Jgn menyokong suatu parti itu kerana mereka baik dan warak. Tetapi sokonglah kepada mereka yang kerana mereka mampu memberi kita keuntungan untuk membeli susu anak kita dan memberi kesejahteraan kepada keluarga kita sendiri. Jika mahu mengharap parti yg anda sokong itu baik dan warak,lupakan sahaja. Penyokong2 pas juga sama sahaja seperti penyokong2 umno. Tulisan saya ini bukan berat sebelah tetapi itulah realitinya. Tiada mana2 parti pun yg jujur dan mempunyai sebaik-baik manusia. Kadang2 matlamat mereka pun selalu terpesong. Bagi saya,saya hanya menyokong mana2 parti yg mampu memberi kesejahteraan kpd family saya. Umno memang kuat rasuah dan menggunakan duit rakyat untuk kepentingan sendiri. Tetapi.. apakah jika pakatan rakyat menjadi kerajaan pula,semua itu takkan berlaku??? Come on. semua manusia sama sahaja. Kita cuma mampu memilih mana yg sepatutnya sahaja. Nak cari yg terbaik,tak perlulah. Maaf kalau ada salah dan silap.

    ReplyDelete
  24. "Umno memang kuat rasuah dan menggunakan duit rakyat untuk kepentingan sendiri".

    Awas anon 9:26 PM

    Anda tidak layak menyatakan UMNO sesemikian kerana UMNO adalah sebuah pertubuhah keramat yang banyak berjasa kepada agama, bangsa dan negara ini. yang kuat rasuah bukan UMNO tetapi individu-individu yang tamak dalam UMNO, terdapat segelintir sahaja yang berperangai demikian, ada yang telah diambil tindakan dan UMNO tidak sama sekali membela orang-orang ini dan jika didapati bersalah oleh mahkamah maka mereka dihukum. Kita boleh senarai berapa banyak penyangak-penyangak ini telah dihukum oleh mahkamah atau telah dihukum oleh masyarakat jika mereka terlepas di mahkamah.

    Jangan salahkan UMNO..

    Parti lain pun sama aja, sebelum berkuasa, janji yang bukan bukan, tetapi bila dah berkuasa tak termampu nak menunaikannya. Penyangak-penyangak dalam parti lain pun apa kurangnya, itu bukan salah parti yang dianggotainya tetapi salahkan individu tersebut.


    WARGA SEBELUM MERDEKA

    ReplyDelete
  25. Tak sangka, rupa2nya ada gak orang melayu yang sokong DAP. Apa punya lahabau melayu cam nih. Dia tak sedar nenek moyang kita bermandikan darah nak mempertahankan tanah air tercinta ini.Andai kata Nenek moyang diorang masih hidup...pasti menangis air mata darah lihat anak cucu di orang. Sedarlah wahai orang melayu. MELAYU MUDAH LUPA.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...