Bersama Berjuang

Sunday, February 6, 2011

SIAPA PAJUDIN NORDIN??? KETUA PKR SABAH YG KELUAR PARTI!!!


Siapa dia Pajudin Nordin???  Watak yg kurang dikenali dalam saf kepimpinan PKR Sabah.  Beliau menyertai PKR pada tahun 99.  Beliau lebih mesra disapa "ustaz".  Diantara nama2 yg lebih popular spt Christina Liew atau Ansari yang menjadi kambing hitam terjun laut di Batu Sapi jelas tidak mendapat kepercayaan Anwar. 

Sebenarnya, perlantikan Pajudin sebagai ketua PKR sabah telah mendapat tentangan dari sebahagian besar pemimpin cabang PKR Sabah.  Mereka tidak bersetuju dengan pilihan Anwar.  

Anwar sebenarnya memilih Pajudin agar mudah diperkudakan.  Namun Anwar silap, kerana tidak sampai sebulan, Pajudin tidak sanggup lagi menjadi alat pemuas nafsu serakah politik Anwar.  Pajudin tidak mahu terus diliwat pemikirannya, apatah lagi fizikalnya.  

Klimaksnya, Pajudin telah meletakkan jawatan sebagai Pengerusi PKR Sabah, satu tamparan kepada Anwar, yang melihat percaturannya diludah oleh askar pilihannya sendiri.  Lebih melukakan hati Anwar, Pajudin telah mohon menyertai UMNO.

PKR menuju kehancuran... 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...