Bersama Berjuang

Thursday, February 24, 2011

PRK KERDAU: FITNAH JAHAT TERHADAP CALON BN


PAS oh PAS... bilakah kamu mahu berubah?

Terbaru, calon BN di Kerdau menjadi sasaran fitnah.  Tersebarnya fitnah di sana bahawa sijil akademik milik Tuan Syed Ibrahim adalah palsu.  

Senario ini membuktikan bahawa PAS kecut telor melihat latarbelakang akademik calon BN.  Kenyataan bahawa Tuan Syed Ibrahim adalah lulusan Al-Azhar sangat sukar diterima oleh PAS.

Kering kontang idea untuk berkempen secara berhemah, pendekatan fitnah menjadi pilihan PAS.  Ini bukanlah sesuatu yang janggal tatkala cara yang sama adalah perkara lazim yang sering dilakukan demi memberi persepsi buruk kepada calon BN.  

Belumpun waktu berkempen bermula, jentera BN telah memenangi satu perkara:  calon BN telah menggetarkan jentera PAS sehinggakan PAS terpaksa menyebarkan fitnah syaitannirrajimmmmmm...

Inilah maksud DS Najib tentang "winnable candidate".  

Kita beroleh kemenangan yang pertama...!!!  Hooraayyyyyyyyy!!!!

2 comments:

  1. Telah berbakul Din Puduraya berjanji kepada pengundi partinya akan gentemen kempen pilihanraya, tapi nampaknya walasal balik asal. Agaknya sudah menjadi darah daging penganut agama pas untuk sebarkan fitnah di merata dunia. Fakta yang tidak tepat dan putar belit ular senduk kerap kali di guna pakai untuk mengelirukan pengundi. Di Kerdau, Pas jelas dalam suasana terdesak untuk mencari calon yg terbaik bagi menandingi calon Barisan Nasional Pak Syed. Sepatutnya Pas berkempen menjelaskan kepada pengundi apa yang mereka boleh buat jika berkuasa dan bukan berkempen apa yang boleh mereka binasakan bila berkuasa nanti. Di jangka akan lebih banyak fitnah akan di sebarkan oleh kempener Pas dalam prk ini kerana kempener pas dah mati akal. Jika pas berani turunkan calon ug berpengaruh dari pahang untuk bertanding dsn tak kecut telor.

    ReplyDelete
  2. Salam bro,aku pengndi DUN KERDAU.Rasanya nak kenal org PAS ni mudah sgt. klu xsompong,xkurang ajar,xbangga diri,xpenipu,xfitnah,xsonglap duit derma,xbalun bini orng kompom bukan org PAS.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...