Bersama Berjuang

Friday, February 25, 2011

PRK KERDAU: CALON PAS "REJECTED" & "RECYCLED"!!!


PAS telah mengumumkan calonnya untuk PRK Kerdau iaitu Ketua Penerangan PAS Pahang Hassanudin Salim.  Pencalonan Hassanudin diumumkan oleh pemegang kunci syurga, Nicky Arjis di Kompleks PAS Kerdau malam tadi.

Beliau merupakan bekas calon PAS yang bertanding dalam pilihan raya umum 2008, tetapi tewas kepada calon BN Datuk Zaharuddin Abu Kassim.  Hassanudin tewas dengan majoriti 1,615.  Beliau mendapat 2,520 undi, manakala Zaharuddin memperolehi 4,135 undi.

Tragedi di Tenang membuatkan PAS berhati-hati memilih calon.  Oleh kerana hanya tahu maki memaki, maka PAS semakin ketandusan calon.  Mgkin semua nama-nama yang dihantar kepada wali selipar bermasalah spt ADUN Perupok, atau ADUN Selising, Mat Put, Din Puduraya dan Khalid Gereja mahupun Mat Sabu.

Mgkin juga calon-calon lain tidak outspoken, persis laksana Hasan Ali.   Oleh itu, PAS terpaksa menurunkan calon yg telah kalah atau calon yang di REJECT oleh rakyat.  Inilah maksud calon RECYCLE.  


Hasanuddin, 43, adalah seorang usahawan kelulusan diploma ukur tanah UiTM.

Apa??? Diploma je???

Hooorrraaayyyyy!!!  Kita beroleh kemenangan yang kedua!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...