Bersama Berjuang

Friday, February 11, 2011

GEMPAR!!! ANWAR MAHU PLAN KEMALANGAN SENDIRI DAN LARI KE LUAR NEGARA!!!


Saya Selaku Ketua Wira Mewakili PERKASA Msia, Akan Membuat Laporan Polis Terhadap Penasihat PKR DS Anwar Ibrahim Di Balai Polis Dang Wangi (Campbell) Pada 11hb Feb 2011 Jam 3.30ptg. Berani Menegak Keadilan Kerana Benar: Arman Azha Hj Abu Hanifah (Ketua Wira Perkasa Msia)
Berani Kerana Menegakkan Kebenaran

 Pendedahan diperolehi daripada Seseorg document bertarikh 9 FEB 2011 jam 1700 bertajuk Bila Dan Bagaimana Anwar Akan Larikan Diri - Bahagian 1 dan 2 [Akhir] ada kebenarannya dan perlu diberi perhatian yang serius oleh pihak keselamatan.

 Perbicaraan DSAI akan bersambung pada 14 FEB 2011 tetapi belum ada sebarang tanda-tanda ianya dapat diselesaikan. Ini berdasarkan tindak-tanduk DSAI yang sering menangguhkan perbicaraan dengan mewujudkan pelbagai alasan.

 Dia kini bebas ke luar negara khususnya Amerika Syarikat dan Turki di mana diketahui dia mempunyai hubungan yang akrab dengan pemimpin negara tersebut.

 Ada kemungkinan DSAI akan disabitkan dengan kesalahan meliwat dan dipenjarakan. Sehubungan itu, kemungkinan dia mengatur strategi tertentu untuk melepaskan diri tidak boleh diketepikan. Antara strategi tersebut sebagaimana yang didedahkan oleh the Unspinner adalah seperti berikut :-

 Melarikan diri ke kedutaan asing seperti Kedutaan Turki yang mana sebelum ini dia telah bersembunyi di kedutaan tersebut semasa laporan polis pertama dibuat keatasnya oleh Mohd Saiful Bukhari iaitu mangsa liwat,

 Melarikan diri ke luar negara sebagaimana yang dilakukan oleh Thaksin Sinawarta, bekas Perdana Menteri Thailand;

 Mewujudkan suasana huru-hara dengan membangkitkan kemarahan rakyat menerusi demonstrasi jalanan sepertimana yang berlaku di Thailand. Trend yang sama pernah berlaku sebelum ini seperti perhimpunan Baju Kuning [BERSIH] di Kuala Lumpur yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat;

 Paling serius adalah rancangannya membangkitkan kemarahan penyokong berbangsa India dengan mendakwa kerajaan akan membunuhnya melalui insiden kemalangan jalan raya sebagaimana yang dibincangkan semasa perjumpaan bersama pemimpin PKR India di Ibu Pejabat PKR pada 2 FEB 2011

 Tujuan Saya membuat laporan polis ini adalah untuk mendesak pihak Peguam Negara memohon kepada mahkamah supaya menahan passport antarabangsa DSAI bagi mengelakkan dia melarikan diri ke luar negara untuk menjadi pemimpin buangan. Laporan ini juga dibuat bagi menangkis persepsi negatif yang cuba diwujudkan oleh DSAI kepada rakyat jika ada sesuatu perkara buruk berlaku ke atasnya. Umum mengetahui, sebelum ini DSAI pernah beberapa kali membuat penipuan kepada rakyat dengan mendakwa dia telah diracun dengan arsenic, aids dan sakit tulang belakang [slip disc]. Tujuannya adalah untuk meraih simpati kerana sedar tidak dapat lari daripada pertuduhan liwat yang sedang dihadapi. Sekian.

Berani Menegakkan Keadilan, Jika Benar2 AnuWar Perjuangkan Dasar Keterbukaan. Maka Saya Desak AnuWar Buat Perbicaraannya Secara Terbuka Kerana RAKYAT PERLU TAHU KEADILAN DAN KEBENARAN..

14hb FEB 2011 Valentine AnuWar Buat Saiful Atau Azizah?????

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile. 

Sumber:  ArmandPJU


GERAKAN TIMUR:
GT teringat lagu Drama King oleh Meet Uncle Hussien.  Lagu yang memang sesuwei sgt buat Nuar Al Jub ini.  

Peguam Negara!!!  Shadap you... Shadap you..

Peguam Negara wajib keluarkan arahan untuk menahan passport Al Jub.  Itu pun klu peguam negara ada telor.  Bila berhadapan dengan Anwar, Peguam Negara jadi patung... Jangan takut bertindak hanya kerna dia bernama Anwar Ibrahim!!!

Kalau tak tau makna berani... tanya Armand!!!  Steady bro...

1 comment:

  1. mcmmana aku ble ter'click' kt blog bodoh bendul ni...muhasabah diri kmu tu sblm kmu tdo..kmu tu org yg mengaku sbg islam dan keturunan kmu tu pun mengaku sbg islam bukan?,,gunakanla otak kmu tu sbg org yg waras...bila dh sorang2 lam kubur sok baru kmu tau...usah le ngarut ngan criter2 blog kmu nih...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...