Bersama Berjuang

Thursday, February 10, 2011

DATUK KHUSRIN TERUS DIZALIMI OLEH FUCKATAN !!!


Kasihan Datuk Khusrin.  Beliau dilantik untuk menjalankan tugasnya sebagai SUK dan mendapat perkenan Tuanku Sultan.  Badai yang melanda isu perlantikan beliau masih lagi bergelora.  

Semalam GT menulis bahawa ada HANTU gila yang menendang pintu pejabat Datuk Khusrin.  Sikap kurang ajar ini rasanya tidak pernah berlaku di Selangor sebelum pentadbiran gaya komunis oleh Fuckatan.  

Akhirnya, Datuk Khusrin akan mengangkat sumpah rahsia namun tarikhnya masih lagi menjadi teka-teki.  Mengapa menjadi teka-teki, kerana otak jahat kerajaan DAPigs pimpinan Kalid Gagap sedang memikirkan cara terbaik untuk meminimakan penglibatan Datuk Khusrin dalam pentadbiran negeri.  Kalid sedang merangka plan untuk membahagikan mesyuarat exco kepada dua bahagian: mesyuarat yg boleh dihadiri oleh Datuk Khusrin dan mensyuarat yg tidak boleh dihadiri.  

Kalid sekali lagi cuba memperbodohkan rakyat apabila berkata" Ini adalah perkara biasa dalam perkhidmatan awam".  Hahahahaha...

Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) tidak boleh menghadiri mesyuarat kerajaan negeri.  Kenapa Khalid takut sangat akan kehadiran SUK?  Apa yang Khalid cuba sembunyikan dari rakyat?  Dalam manifesto pilihanraya 2008, Khalid menjanjikan ketelusan dalam pentadbiran kerajaan negeri.  Kalau SUK yang sah pun dinafikan haknya untuk berada di dalam mensyuarat, dengan rakyat bagaimana?

Pada pandangan anda, apakah yang dimaksudkan oleh Khalid dengan "ketelusan"???

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...