Bersama Berjuang

Monday, February 28, 2011

250 AHLI PKR KELUAR PARTI!!! NURUL MAKIN CELARU. HARU BIRU!!!



Seramai 250 ahli PKR Lembah Pantai telah keluar parti semalam.  Mesej jelas dari rakyat bahawa PKR memang parti yang tidak boleh dipercayai.  

Lebih menarik, mereka terdiri dari ahli PKR Lembah Pantai, milik Nurul Izzah, Puteri bontotkasi reformasi.  Gah dan pandainya bercakap mengingatkan kita kepada al jub.  Gaya politik memburukkan Malaysia di luar negara dia blajar dari bapanya.  

Tak percaya??  Nurul Izzah berkata bahawa mereka ini dibeli.  Hahahahaha... alasan sarkas demi menutup kelemahannya.  GT rasa anda semua tahu alasan ini siapa yang ajar.  

Kekecewaan pengundi terhadap Nurul Izzah berikutan kegagalannya memberi servis rakyat yang bermati-matian membantu jentera dan mengundinya pada PRU yang lepas.  GT percaya, pengundi lembah pantai yang keluar parti ini mendambakan servis seorang wakil rakyat, dan semestinya bukan "servis" yang shamsidar atau azmin beri kepada Anwar.  

GT diberitakan akan lebih ramai yang keluar parti dalam masa terdekat ini.  Bagus!!!

Like father like daughter, ada mata tapi buta, ada hati mati. 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...