Bersama Berjuang

Tuesday, January 18, 2011

MUFTI SELANGOR BERSUARA. PAS DIAM SAHAJA.



Mufti Selangor Datuk Mohd Tamyes Abd Wahid berkata " larangan dibawah seksyen 18(2) Enakmen Jenayah Syariah Selangor 1995 dikuatkuasa oleh MPSJ sejak Januari 2010 wajar diikuti PBT lain seluruh Selangor kerana arahan Allah bukan untuk satu daerah atau negeri sahaja bahkan satu dunia".

Katanya lagi " saya yakin YB berkenaan tidak faham tentang soal agama Islam. Ini larangan dari Allah bukan dari manusia. YB tersebut bukan 'orang agama' dan bukan faham agama". Ketika meningkah halangan pimpinan negeri yang menyekat perlaksanaan seksyen 18(2) oleh MPSJ berjalan sekarang.

GERAKAN TIMUR:

Teguran yang jelas dari Mufti Selangor atas kedayusan pemimpin2 Islam dan Melayu dalam fuckatan haram terutamanya Khalid Gagap.  Ntah spesis apa ntah si kalid ni. 

Pas secara totalnya gagal mentarbiah rakan2 mereka dalam fuckatan, spt mana yang mereka laung2 kan sebelum ini.  Isu sebegini pun PAS tidak dapat menyakinkan Kerajaan Negeri.  Masih ingat kes arak yang pertama??? Ini kali kedua dan PAS masih gagal.  PAS dilihat jauh tersesat, dan hanya sekadar bola yang disepak semahunya oleh PKR dan DAPigs.  Namun, kebebalan PAS ternyata sgt tebal.  GT percaya, rakyat semakin faham dan jelas akan sikap PAS yang bertopengkan Islam.  

Tolak PAS, Islam selamat!!!

2 comments:

  1. Bila baca balik perenggan yang kedua tu rasanya ditujukan kepada orang lain jer.. hehehe

    ReplyDelete
  2. tuntutan agama kepada semua pemimpin, tetapi bila kena batang hidung senyap jeee, pas dan umno perlu bertanggungjawab,

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...