Bersama Berjuang

Tuesday, January 4, 2011

MESTI BACA!!! SKETSA MENGAPA KAWAN2 FUCKATAN MEMBOIKOT SUHAIMI KOTA RAJA???


Terdapat 3 orang yang cukup "obsessed" dengan ahli politik kegemaran mereka.  3 orang ini bersahabat baik.  Ali,  Ahmad dan Kalid.  Suatu hari mereka berbual untuk menjadi spt idola mereka.  Maka mereka berpakat utk menemui seorang bomoh yang terkenal dgn kehebatan ilmunya. Bomoh inilah yang cuba memberi minum air jampi kepada tim Indonesia tempohhari.  Pada keesokan harinya, mereka bertemu dgn bomoh tersebut.  Bomoh tersebut mengenakan beberapa syarat.  Antaranya mandi bunga dan terjun ke dalam tasik yang tinggi tebingnya.  Mereka bersetuju dgn syarat pertama, tetapi agak keberatan untuk syarat kedua.  Namun demi untuk  menjadi spt idola mereka, mereka sanggup!!!

Sesampai di tebing tasik yang tinggi..

Bomoh:  Baik, inget pesan Tok ya.  Sebaik sahaja kamu meloncat terjun ke dalam tasik ini, pastikan kamu bayangkan muka siapa yang kamu idamkan dan jerit namanya....

Kalid:  tinggi la.  Aku tak brani...

Ali:   Kalau tak mau takpe.  Aku nak....

Ahmad:  Penakut dia ni.. penat2 kita dah smpai ke sini... Aku nak jadi macam DS Najib!!!  Semangat  1 Malaysia demi kesejahteraan negara. .. Biar la aku yang terjun dulu..

Lantas Ahmad pun berlari dgn sekuat hati dan terjun.. " Dato Seri Najiiiiiiibbbbb...!!"  Splasshhh!!  Percikan air cukup jelas kedengaran.  Ali dan Kalid tergamam... melihat Ahmad keluar dari tasik itu dgn rupa persis seperti DS Najib .. " 1 Malaysia!!!  1 Malaysia!!! ..." teriak Ahmad gembira...

Ali tak tahan.. dia juga mahu menjadi spt idolanya.. lantas dia berlari dgn laju dan terjun... splasshhh!!  Ali keluar dari tasik... "Salam 1 Malaysia... Nama saya Ahmad Maslan..."  Ahmad melonjak gembira bersama Ali. "Bagus... kita boleh sama-sama bangunkan Malaysia ni" kata Ahmad.

Kalid terpegun.  Dgn hati yang berdebar dia pun ingin berubah  Terbukti didepan matanya, kedua rakannya bertukar menjadi superb...  "Wooh... best.. yessss... aku nak jadi YB yang byk duit...."  Dgn hati yang excited, Kalid berlari dgn sepenuh kekuatan..  "Suhaimi Kotarajaaaaaaa..." jeritnya sambil melompat menuju tepat ke dalam dasar kolam...

Tetiba, Ali dan Ahmad sgt terkejut...  mereka seakan tidak percaya!!!  Transformasi Kalid sgt luarbiasa!!!  Jeritan Kalid tadi telah membuatkannya bertukar menjadi... 







skrol bawah lagi...








lagiiii... 











menjadi BABI!!!  Kasihan Kalid!!!

Moral of story - Jangan jadi macam Suhaimi Kota Raja!!! Kawan2 pun lari...

Disclaimer - cerita dan watak di atas adalah rekaan semata-mata, tiada melibatkan yg hidup maupun yang sudah meninggal dunia!!!

1 comment:

  1. Gua gelak tahap gaban ni...hahahaha

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...