Bersama Berjuang

Friday, January 28, 2011

LIVE PRK TENANG: GEMPAR!!! CIKGU MALA MAHU BERUNDUR BERIKUTAN KEUZURAN SUAMINYA???

Sakit kapla jingga!!!  Hang jangan nak dok kelentong!
Berikutan atas isu MC oleh suami Cikgu Mala, Ma'arof, GT mohon pihak yang berkenaan membuat siasatan terhadap perkara ini:
  1. Adakah MC itu dianggap "valid" ???
  2. Apakah tindakan pihak yang berkuasa apabila Ma'arof bercuti sakit namun menemani isterinya ke hulu ke hilir berkempen???
  3. Adakah benar berita bahawa Pusat Perubatan Keluarga itu adalah kepunyaan suku sakat sekufu sefakat berpangkat biras???
Andai benarlah bagai dikata bahawa Ma'arof sakit, samada kesakitan fizikal mahupun mental, maka ingin GT sarankan kepada Cikgu Mala agar tidak perlulah menjadi wakil rakyat. 

Wakil rakyat memerlukan komitmen masa dan tenaga untuk berbakti kepada rakyat.  Sedangkan suami anda sakit sehinggakan berminggu2 MC.  Malahan, keadaannya yg mengalami sindrom tekanan perasaan boleh membawa mudarat kepada orang lain.  Adalah lebih baik untuk Cikgu Mala menjaga suami kerana syurga seorang isteri terletak di bawah tapak kaki suami!!! 

Seperkara lagi yang Cikgu Normala harus ingat, syurga itu dibawah tapak kaki ibu... 

2 comments:

  1. Dulu Cikgu Maarof curi bini orang.
    Sekarang lebai2 PAS yg makan ubat kuat hari2 tu nak ambil peluang pulak merampas Mala dpd Maarof!
    Awaslah org2 spt Mat Sabu yg telah merampas bini kawan baik dia sendiri, ADUN selinsing yg telah balun bini kawannya di dlm koc keretapi, Anwar yg dah sah balun bini anak buahnya, Shamsidar!

    ReplyDelete
  2. Daripada PEJUANG KEBENARAN:
    Mohd yang berperangai keji...
    Bila pulak Maarof ni curi bini orang???Cuba sebutkan bila, di mana, tahun bila???Jangan termakan dengan fitnah blogger upahan UMNONGOK yang laknat dan bangsat..
    Semoga engkau mendapat pembalasan yang setimpal!!!Menuduh perempuan dan lelaki yang baik melakukan perbuatan yang tidak baik merupakan fitnah yang jahat..
    Memang UMNO jahat,dulu, kini dan selamanya jahat..
    Setahu aku, Najib yang curi biNI orang...JAHANAM UMNO!!!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...