Bersama Berjuang

Thursday, January 20, 2011

HASAN ALI KENA MAIN LAGI...




Enakmen undang2 yg tidak membenarkan orang islam bekerja di premis yang menyediakan/menjual arak rupanya telah lama termaktub di negeri Selangor.  Ronnie Liu telah membuat pendedahan tentang kegagalan PAS dalam memperjuangkan enakmen ini.  

PAS dikantoikan oleh Ronnie Liu.  Kasihan PAS, kanan kiri depan belakang kena hantam.  Ronnie Liu sudah kasi main sama dia..

Tapi agak2 anda, kenapa PAS masih lagi tidak perasan perkara ni??? Adakah mereka perasan tapi buat tak tau, atau mmg buta tuli tertutup hati???

MCA Selangor berkata Fuckatan tiada sepakatan dalam isu ini.  DAP nak tarik balik, PAS tiba2 nak kuatkuasakan dan PKR mahu mengkaji semula. PKR seperti biasa mahu menjadi orang tgh, kononnya mastermind demi survival politik mereka.  Ingat, PKR hanya berapa kerat je.  Mereka berharap tipu muslihat untuk mengkeldaikan PAS, dan sanggup dikeldaikan DAPigs.   

BN seharusnya duduk bersama dan buat satu press conference tentang sepakatan BN dalam isu arak ini.  Samada penjualan di tempat majoriti Islam, atau larangan orang Islam bekerja di premis yang menyediakan arak.  Rasanya PAS akan lebih tertekan dengan sepakatan ini.  

Buat press conference, boleh dapat political mileage!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...