Bersama Berjuang

Wednesday, January 19, 2011

DUTA BESAR IRAN TAHU PAS HANYA PANDAI CAKAP???

ini bukan rapat umum dari PAS!
GT ucapkan terima kasih atas pujian dari Duta Besar Iran, Prof. Dr. Mohammed Mehdi Zahedi akan kenyataan beliau terhadap perjuangan UMNO dalam menegakkan Islam.  

Mgkin juga pendapat beliau adalah berdasarkan cakap tak serupa bikin dari pemimpin2 PAS, setelah mendapat kuasa.  Anda sebutlah, hitunglah berapa banyak perkara menyentuh isu ISLAM yang PAS gagal pertahankan. Kegagalan total.  Atau erectile dysfuntion.  Hilangnya kejantanan.  Kasihan pada kawan-kawan se agama, sebangsa dalam PAS yang sedang "sakit". Bola tanggung dari PAS seharusnya menjadi "ubat" untuk UMNO dalam "mengubati" sakit itu.  Untuk bertambah effektif, sediakan sessi terapi "akidah" pada mereka ini.  Kasihan, orang "sakit" bukanlah untuk dimusuhi.  

Walaupun dia adalah Tuan Guru Nik Aziz yang ku sayangi... Yang ku sayangi??? hahahahahahahahaha...

Walau Duta Besar Iran memuji dan GT berterima kasih atas pujian itu, ini tidaklah bermakna GT bersetuju dengan pegangan mereka iaitu mazhab Syiah.  Dalam apa jua keadaan, Syiah harus dibendung!!!  Mana mgkin GT bersetuju dengan cara mereka yang berdoa agar bala diturunkan kepada sahabat Rasullullah spt Abu Bakar, Uthman dan Umar.  Nauzubillahiminzalik!!!

Waima kita menyayangi Hussin, bukan bermaksud kita harus mendokong Syiah!!!  Mgkin kalian bukan berfahaman Syiah, namun dengan dokongan kalian, bisa membuatkan kalian terjerumus ke arah itu. 

GT menyokong penuh saranan dari Panglima Perang Cyber.  Katakan TIDAK kepada Syiah!!! 



2 comments:

  1. Salam Tuan..saya dah link dan follow blog Tuan...TQ

    ReplyDelete
  2. mohon link ke
    http://wicararumi.blogspot.com

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...