Bersama Berjuang

Wednesday, January 19, 2011

DUTA BESAR IRAN IKTIRAF UMNO PARTI ISLAM. PAS AKAN BERDEMO???


Duta Besar Iran ke Malaysia, Prof. Dr. Mohammaed Mehdi Zahedi berkata bahawa UMNO telah memperjuangkan dan memartabatkan Islam dengan konsisten.  Beliau juga melihat UMNO mempunyai kesinambungan kepimpinan yang jelas bukan sahaja untuk umat Islam, bahkan untuk masyarakat majmuk di negara ini.

Anwar melenting apabila PM Australia memuji pendekatan Malaysia berhubung dengan agama Islam.  Acapkali Anwar dinobatkan sebagai juara barat, mengharapkan sokongan namun bala yang menimpa.  Bukti bahawa Barat pun semakin sangsi dengan Anwar.

PAS harus berdemo di hadapan Kedutaan Besar Iran kerana kenyataan dari Duta Besarnya jelas menidakkan keupayaan PAS.  Ini adalah satu penghinaan.

Tuan Guru Nik Aziz yang kusayangi, bila nak keluar fatwa??? Yg ku sayangi???  hahahahahahahahaha...  

Pas wajib berdemo di hadapan Kedutaan Besar Iran!!!  

1 comment:

  1. Faktanya;

    1. Para spy Iran di Malaysia sering diundang oleh PAS menghadiri konvensyen, seminar, ceramah anjuran PAS dan Fuckatan. Anda boleh saksikan sendiri,mereka turut menderma dalam karung PAS!
    2.Aliran Syiah amat merbahaya di Malaysia, justeru untuk mudah bertapak di sini mereka perlukan sokongan kerajaan, lebih baik bersahabat dari berkontroversi.
    3.Pendekatan diplomasi dengan kerajaan Malaysia amat penting memandangkan Iran menghadapi serangan politik dari US dan Barat.
    4.Ramai warga Iran dicekup di Malaysia kerana menjadi keldai dadah dan bakal dihukum gantung. kununnya mengiktiraf UMNO boleh melembutkan hukuman kerajaan kot?
    5.Iran dah meluat dengan PAS kerana sikap ekstrem dan taliban mereka yg mencemarkan nama Islam serta tidak menyokong Syiah apabila berlaku kes penahanan pengikut Syiah di Gombak baru-baru ni.
    6. Namun jika PAS dan fuckatan memerintah dasar liberalisasi mungkin dipraktikkan di Malaysia dan mudah Syiah meresap di Malaysia.
    7.Iran memantau dengan dekat gelagat si Nuarberahi yg menyokong Salman Rushdie,US, Israel dan pernah menghina Ahmadinejad. Sebab tu Anwarberahi takut menjejakkan kaki ke Iran, Yaman, Syria dan Lubnan yg kuat dengan pengaruh Syiah.

    pikio-pikio ler...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...