Bersama Berjuang

Tuesday, December 28, 2010

SAMSENG POLITIK MENGGANAS!!! 2 MANGSA DIUGUT!!! SIAPA PUNYA ANGKARA???



Samseng politik terus bermaharajalela....  Belum pun isu Ustaz Saidi yang diserang dan dilanggar keretanya reda, ada pihak lain yang juga diugut bunuh oleh pihak yang tidak senang dengan tindakan mereka.

Liew Yeow Hooi, Ketua Pemuda Parti Cinta Malaysia sebelum ini lantang mengkritik kezaliman kerajaan negeri Pulau Pinang.  Beliau terkejut apabila melihat adanya percikan cat merah pada kereta selain dan tujuh kertas bersaiz A4 yang bertulis:

“Amaran Terakhir! Jangan buat bantahan tentang Kerajaan Negeri Pulau Pinang lagi! Jika tidak kita akan bunuh U dan keluarga U! Kali ini kita ajar sikit sama U sahaja kena kereta U tak kena orang. kita bagi U Parti Cinta Malaysia semua habis”

Terbaru, Tham Weng Fatt, Ketua Tindakan Khas PCM telah diugut oleh 2 lelaki, yang berkata kepadanya supaya tidak lagi mencampuri urusan pentadbiran kerajaan DAP Pulau Pinang atau bakal menerima nasib buruk jika masih berdegil.

Wah... sejak akhir2 ini, samseng politik semakin bermaharajalela.  Siapa punya angkara???
 
Baru dapat negeri, sudah kejam tak terperi... klu dapat negara, rakyat pasti sengsara... demokrasi pasti pupus andai puak2 ini berkuasa.  

DAP dan PAS tiada beza... Jom pakat2 tolak mereka pada PRU 13 nanti!!!

1 comment:

  1. Puak2 Pakatan Rakus ni selalu ckp yg kerajaan BN kejam terhadap rakyat. Konon BN mengamalkan 'dictatorship' masa zaman Tun Mahathir dan menggunakan segala jentera kerajaan(polis,FRU,etc) utk mengekang pihak pembangkang. Tp kini tiba masanya puak Pakatan Rakus pula menonjolkan sifat sebenar mereka terutamanya DAPig yg lebih kejam dan tidak bertamadun menggunakan ugutan ala gangster/samseng. Setelah hasil negeri2 dikaut dgn rakus, mereka hanya perlu mengupah samseng2 sindiket mereka utk "menyelesaikan" pihak2 yg tidak bersetuju atau membantah segala tindakan dan perlaksanaan yg mereka ambil. Manakah demokrasi yg dilaung2 oleh DAPig ni? Adakah ini yg dikatakan "mengikut ajaran Khalifah Umar Abd Aziz"?

    Nik Aziz wajib bertaubat!!!
    Anwar harus bertaubat!!!
    Lim Kit Sial mesti ditaubatkan!!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...