Bersama Berjuang

Monday, December 27, 2010

MALAYSIA MENANG!!!! AMUKAN HARIMAU MALAYA!!!

100% made in Malaysia, bukan Uruguay - Nggak percaya, tanya ama Bambang!!!
Salam kemaafan kepada saudara-saudara / sedulur-sedulur di perantauan - Malaysia.  Pasti, suasana bingit dan kecewa menyelubungi anda atas tunduknya timnas Garuda kepada Harimau Malaya.

Ngapain mau bikin alasan2 sembrono, ya nggak???  Udah, terima aja ketentuan Illahi.  Sedang Garuda Uruguay aja nggak bisa menyambar Harimau Malaya.  

Kepada penyokong2 Malaysia, maafin ya kalau GT bilang, jangan sesekali kita pancarkan laser kepada pemain lawan.  Hampir2 aja perlawanan ditunda.  Apa kamu semua mau sih, kalau perlawanan itu nanti diadakan di Anfield?? hehehehehe...  GT pasti dong, penyokong2 Malaysia semuanya berdisiplin, berhemah dan juga punya totokromo.  Kepada pihak keselamatan, periksa semuanya.  GT khuatir, karna kalau pihak lawan yang membuat onar, Malaysia pula yang menangggung akibatnya!!!

Tahniah kepada Harimau Malaya yang garang, gemarang mengobrak-abrik Garuda.  Teruskan usaha, dan pastikan bahawa Gelora Bung Karno akan kita takluki.  

MALAYSIA MENANG!!! 
WOOHOOOOOOOOO!!!!!!!!

Oh ya... buat teman2 semua... 
ayuh!! kita pancarkan LASER kepada Fuckatan Haram..... 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...