Bersama Berjuang

Saturday, December 4, 2010

EDISI SESAK!!! 10,000 RAKYAT HADIRI CERAMAH ANTI SYABAS!!!


Tahniah pakatan Selangor kerana anjur ceramah anti Syarikat Bekalan Air Selangor (Syabas). Malam ini giliran Parlimen Kapar anjur. Dibuat di Dewan Ahmad Razali, jalan kapar.

Yang datang beri ceramah termasuk Yb Zul kuala selangor, Badrul Amin, YB Manika. Audien yang datang sangat ramai, seramai bilangan jari tangan campur jari kaki.

Ya, cuma 15 orang audien yang datang. Hebat kan ! Memang pakatan hebat, tapi itu dulu. Sekarang rakyat sudah tak heran dengan mereka, sebab mereka selalu kelentong rakyat !

Kita masih ingat bagaimana ceramah SSDE di Meru dua minggu lalu, lebih kurang 600 orang hadir, ceramah SSDE di Pelabuhan Klang, 2000 orang yang hadir.

Apa sudah jadi dengan pakatan sekarang ? 
 
GERAKAN TIMUR:
GT tidak percaya laporan dari Warisan 2057 ini.  Klu betul, kenapa tak kuar kat Haramkah? Suara Keldaian? atau Malaysiakinibabi??  Pasti, Warisan 2057 tidak memberi laporan yang tepat.  GT lebih percaya laporan dari Malaysiakinibabi yang mengatakan bahawa seramai hanya 80 ahli GAPS yang hadir pada penyerahan memo petang semalam di Shah Alam. hahahahahaha... bhagal sungguh wartawan malaysiakinibabi yang melaporkan tu... GT ada di sana sewaktu penyerahan memo itu...

hahahahah... hahaha.... kasihan betul lah ceramah anti syabas nih... bende fitnah.. lama2 pun orang jemu.  SSDE kena terus untuk kita bogelkan fuckatan haram di selangor...

2 comments:

  1. Tuan Guru Yang Terbaik Teralim Ter-segala-gala Nik Ajis Parang kontotDecember 4, 2010 at 10:17 AM

    ramainyerrrrrr..hampir 100,000 org yg hadir. puak Umno jgn buat pelece. ini fitnahhhh!!!

    ReplyDelete
  2. bila nak buat ssde kat bangi..lubok tu..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...