Bersama Berjuang

Wednesday, December 8, 2010

DS KHIR LETAK JAWATAN KETUA PEMBANGKANG SELANGOR!!!


SHAH ALAM 8 Dis. - Bekas Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Dr. Mohamad Khir Toyo telah menghantar faks kepada Speaker Dewan Undangan Negeri Selangor, Teng Chang Kim untuk memaklumkan peletakan jawatan sebagai ketua pembangkang pada puku 11.20 pagi tadi.

Surat yang sama difaks kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang juga Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor. - Utusan

GERAKAN TIMUR:
Salute pada DS Khir yg secara gentlemennya letak jawatan sebagai ketua pembangkang.  Walaupun belum dibuktikan bersalah, beliau tidak mahu kes ini memberi peluang kepada Fuckatan untuk menyerangnya, UMNO dan BN. 

DS Khir telah menjelaskan beberapa fakta berkenaan kes ini DISINI.  Baca, dan nilailah sendiri.  Kemudian, kita sama-sama follow perjalanan kes ini nanti.  Kepada ADUN "gegaran otak" merangkap "langgar budak UiTM", dgr2 DS Khir nak kasi sama pemula.  Tunggulah nota kasih sayang dari peguam DS Khir....

1 comment:

  1. Inilah seorang yang ada maruah. Bukan macam Anwar; masih muka tebal dan bergantung kepada jawatan Ketua Pembangkang di Parlimen, walaupun terdapat tuduhan yang serious di Mahkamah. Disamping itu, PKR bukan ada majority antara parti-parti PR di Parlimen.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...