Bersama Berjuang

Thursday, November 11, 2010

MP PAS YANG GILA BABI!!!


bAhlul Pas Erdogan nampaknya mmg penyokong tegar babi, daging babi dan Brader Anwar Bin Ibrahim.  Maka, orang Kuala Selangor pastinya berbangga kerana memilih wakil Parlimen yang bijak spt Dzulkefly Ahmad.  Hari ini, di Parlimen, beliau menzahirkan "kebabian" itu.  Maka berlakulah pertengkaran diantara wakil dari blok bebas dgn wakil dari goblok pembangkang.

Ianya berlaku setelah MP PAS Kuala Selangor, Dzulkefly Ahmad mempersoalkan tindakan guru merotan pelajar sekolah membawa makanan haram iaitu Daging Khinzir ke sekolah. MP Bebas Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Nordin kemudiannya menempelak tindakan Dzulkefly itu dengan mangatakan bahawa ianya sebagai pengajaran agar pelajar tersebut lebih peka dengan makanan2 haram dalam Islam kerana jika dibiarkan, lama kelamaan ianya akan menjadi kebiasaan. "Inilah Pas, menggalakkan anak Muslim makan babi" kata Zul Nordin.  Kenyataan Zul Nordin ini telah menyebabkan bukan sahaja Dzulkefly terkena sawan babi, malah berjangkit kepada sebahagian MP fuckatan juga.

Menyedari keadaan yang tidak terkawal, Timb. Speaker menyuruh Dzulkefly duduk dan berhenti bertengkar.  Namun Dzulkefly terus membidas Zulkifli Nordin secara gila babi dan akhirnya telah diarahkan keluar Dewan.  

Padanlah di Selangor projek babi mega sedang berlangsung dgn jayanya.  Rupa2nya MP Pas pun sokong segala isu mengenai babi, demi meraih undi kafirun.  Prinsip dalam Islam ditolak tepi . Hudud apatah lagi. Erdogan lah katakan....   Yang penting undi!!!

2 comments:

  1. Hebat Selangor sekarang nih ada YB-YB jaga gereja, babi, gengters, curi pasir, gro, urut, pelacur, pembunuh bersiri, langgar lari, pecah amanah, kahwin lari, zina, gay, lesbian, sugar daddy dan sugar mama...

    ReplyDelete
  2. hapuskan petualang agama islam di tanah melayu.bila lagi kamu semua akan sedar bangsa ku.kembali lah dengan nama Allah dan rasul,berpeganglah hadith dan quran.Jauhi lah mereka mereka yang sesat dan menyesatkan.Baca lah ayat yang pertama solat ucapan terakhir junjungan kita.Insyaaalah kita semua selamat.amin.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...