Bersama Berjuang

Tuesday, November 30, 2010

MALAM SANTAI ORANG MUDA DI DUN MERU






Tayangan isu semasa, senario politik tanahair.

Yaaa... teruskan mendaftar...


AJK Pemuda bergambar dengan Tn. Haji Rosli bersama Hj. Sukaiman (Kanan) dan Ustaz Azizi (Kiri)





Aktiviti ini dibuat oleh Pergerakan Pemuda UMNO Caw. Seri Setia Jaya, DUN Meru yang berkonsepkan MALAM SANTAI ORANG MUDA.  GT difahamkan ia fokus kepada orang muda di cawangan ini yang kebanyakkannya belum mendaftar sebagai pemilih.  Yelah... kat SSDE berdegar-degar cakap, ibarat guruh berdentum.  Show me the numbers.. then i will believe you.  Tapi klu Anwar yang kata "we have the numbers".. GT akan balas "  poooraahhhhh!!!  haarkkkk ptuiiiihhhhhh!!!  gi mampus sama lu.... Klu takde peningkatan daftar pemilih, lupakan saja misi tawan kembali Selangor ku yang tercinta ini.  Selain itu, ada juga skrin putih menayangkan senario terkini, betapa Melayu semakin diancam puak2 chauvinist dan parti bangsat si pengkhianat.  Majlis yang cukup simple, tapi ada isi.  Strategi mantap, gerakan fasa 1 : bergerak dalam kumpulan2 kecil.

Turut hadir adalah Ketua Pemuda Bahagian Kapar, Tuan Haji Rosli yang memberi sepatah dua isu di Selangor ini.  Sekurang2nya, dapatlah orang muda di cawangan ini kenal dengan KP Bahagian mereka.  Tahniah kepada Ajk Pemuda Cwgn yang berkerja untuk menjayakan majlis untuk orang muda ini.  GT orang muda, mestilah suka klu golongan ini tidak diketepikan.  Degil2 orang muda, undi mereka cukup berharga!!!

Tahniah, sasaran tercapai!!!

2 comments:

  1. PERGHHH SIAP BAKAR2 AYAM LG SEYHHH..LEN KALI AJAK AKU SKALI LAAA BROO HUHUHU

    ReplyDelete
  2. Tahniah Pemuda Meru ....
    Semuga gerakan tawan semula Selangor DE tetap akan menjadi. Inshaallah ...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...