Bersama Berjuang

Monday, November 29, 2010

KOMEN RAKYAT KPD SDR ZAHID MD ARIP DI SSDE


Sepanjang GT menceburkan diri di dalam arena blogsphere nih, ada la beberapa siri SSDE yang GT hadiri.  Seperkara yang menarik perhatian GT pada SSDE ialah penceramahnya iaitu Sdr Zahid Md Arip, selain Senator Ezam.  Kenapa?  Zahid Md. Arip mempunyai aura tersendiri dan tidak membosankan.  

Gerakan Timur mendapat info terdapat kritikan/komen dari warga yang hadir ke ceramah SSDE tentang Sdr Zahid Md Arip.  Ia berikutan cara penyampaian hujahnya yang pedas, panas dan keras.  Satu persembahan yang melangkaui kesopanan orang timur, agaknya.

GT orang muda, jadi GT menyokong cara Sdr Zahid berikutan keperluan UMNO untuk menarik lebih ramai orang muda mengetahui senario politik semasa.  Orang muda taknak dengar ceramah yang biasa.  Lihatlah sambutan orang muda.  Kami darah panas, hati panas, maukan yang panas.  Mgkin kritikan ini hadir dari veteran UMNO, atau ahli amPas yang menyamar telah taubat nasuha.  GT hormati kritikan dan komen anda semua, namun, percayalah, kelesuan pemuda umno salah satunya disebabkan tidak dibakar hatinya, oleh kerana ceramah politik "mr. nice guy" dari UMNO sebelum ini.  Stakat ini, GT belum nampak ada rakyat yang hadir mengantuk apabila sdr Zahid berhujah.  Ya!!! GT akui, ramai yang berdarah telinga bila mendengar hujah Sdr Zahid. 

GT sarankan agar ada lagi karektor spt Zahid dan Ezam di pentas SSDE!!!  We are no longer defending... it's time to attack!!  Alhamdullillah, dynamic duo ini berjaya membawa rakan2 GT hadir ke SSDE, walaupun sebelum ini mereka agak reluctant pada politik.  Bukankah ini sesuatu yang baik???  

"Fuhhh.. mmg kaw.  Bila lagi SSDE ni?" 
"Syok giler... pedih telinga wooo.."  
"Gila betul... terbakar!" 
"Ini baru best... semangat siutttttt..."
Kata-kata diatas adalah dari beberapa komen yang GT dapat dari orang muda  terhadap Sdr Zahid.

Teringat GT pada 2008 yang lalu, dan pada masa itu Ustaz Rosdi Long adalah penceramahnya.  Ustaz Rosdi Long 2008 bukanlah Ustaz Rosdi Long skrg.  Pada 2008, cukup membosankan.  Namun sekarang, meletop!!! Kebabooommmmmm....

Sdr Zahid, Senator Ezam dan Ustaz Rosdi wajib dikekalkan dalam SSDE.  GT sedang mencari peluang untuk mendengar ceramah SSDE dari penceramah yang lain spt Ustaz Kamal Saidin, Fairus  Khairuddin dll.

KEPADA SEKRETARIAT SSDE... TERUSKAN USAHA MENGGEMPUR FUCKATAN HARAM DI SELANGOR!!!

4 comments:

  1. bila nak buat kat paya jaras sungai buloh.. baru trill, tunggu juga ni...

    ReplyDelete
  2. headbomb,

    cuba push kat UMNO belah sana. klu tak silap, ustaz rusdi long tu orang belah sana...

    ReplyDelete
  3. salam, artikel yang mantap///kawan lambung!!!

    ReplyDelete
  4. Papa Gomo,
    GT pun byk blajar dari artikel Gomo. Terima kasih.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...