Bersama Berjuang

Tuesday, November 2, 2010

SSDE DI TG KARANG - GAMBAR DAN ULASAN

Barisan Kepimpinan dan Penceramah...
Kaunter daftar pemilih...
Peluru jihad!!!  Err... tapi bukan yang setan merah tuh...hehehe..
YB Dato' Mohd Samsudin Lias, N08 DUN Sg Burong
Orang yang paling ditakuti oleh Al Jub
Ustaz Rosdi Long... Terima kasih Ustaz, byk yang GT belajar malam tadi...
"Habis negeri kita.  Penuh dengan sarang maksiat"
Air free... obat kuat seks tidak ada dijual di SSDE!
lepak sambil mendengar kebenaran itu...
Skrin besar untuk tatapan yang malu2 nak masuk ke khemah, dan juga merangkap sessi pencucian akidah orang2 fuckatan yang parking jauhhhhhhhh....
Maaf, ni je gambar yang sempat GT amik di kalangan hadirin dan hadirat.. bateri kamera cap ayam GT kong!!! Tensiooooonnnn!!!  Lain kali kene simpan backup laaa.. sorri ek, saya budak baru belajar...

Maaf kerana gambar tak berapa clear.  Maafkan GT sekali lagi yang tidak dapat mengambil byk lagi gambar kerana kamera cap ayam GT kehabisan bateri.  Kalau tak, pictures tell you a thousand words!!!  speaking siuuuttt... hahahaha....Berikut adalah intipati daripada sessi malam tadi:

YB Senator Ezam:
Di Galas, beliau telah dilabel sebagai "Senator Katak".  Hakikatnya, beliau sebelum ini pada pru yang lepas, telah ditawarkan kerusi selamat spt Kota Bharu oleh Pas.  Juga, DAPigs melalui Khalifah Father LGE Lidah Biawak telah menawarkan kerusi selamat di Selangor, dan YB Senator boleh pilih mana tempat yang beliau mahukan.  Namun, setelah memilih UMNO untuk berjuang kembali, beliau dihina dan dilabel.  Al Jub memulakan langkah untuk mencalar kredibiliti Ezam kerana Al Jub tahu, bahawa rahsia Al Jub berada di tangan Ezam.  Cukup sebulan mnjadi ahli UMNO, doa orang yang teraniaya makbul apabila munculnya Saiful yang cukup berani membuat laporan polis berikutan kes liwat.  YB Ezam juga menyentuh isu liwat Al Jub dan bagaimana jahatnya Al Jub apabila cuba mengaitkan DS Najib dalam kes ini. 

Ustaz Rosdi:
Ustaz menyentuh tentang hukum menolak perpaduan Islam, sejarah kegemilangan pemimpin Islam selepas wafatnya Rasullullah, kekusutan yang berlaku pada waktu itu dan apa tauladannya.  Jelas, sejarah Islam amat penting untuk dipelajari dan dihayati.  (Amaran dari GT:  LGE bukanlah setaraf Khalifah Umar Abd Aziz - siapa yang percaya dengan fatwa itu, mmg sah bangang tahap keldai!!!)

YB Dato' Satim Diman:
Isu rumah urut, pub, pusat hiburan dan lain2 yang semakin meningkat di Selangor.  Ronnie Liu menjadi mastermind dalam perkara ini. 

Yang lain2 GT tak larat nak tulis.  Andai anda mahu mengetahui secara details, jangan lupa hadir ke Gelombang Selamatkan Selangor Darul Ehsan yang akan terus menyalurkan maklumat betapa hapraknya kerajaan DAP Selangor pimpinan Khalid Gagap!!! 

Melalui info2 yang GT terima, Gelombang SSDE akan ke Meru pada minggu hadapan, 5 November 2010.  Walaubagaimanapun, nanti GT akan confirm kan!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...