Bersama Berjuang

Wednesday, October 20, 2010

BAJET 2011 - ANWAR SEMAKIN HILANG AKAL!!!

KUALA LUMPUR 19 Okt. – Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dianggap menggunakan taktik lapuk dengan berusaha mewujudkan persepsi buruk terhadap kerajaan apabila menganggap Bajet 2011 adalah bajet pilihan raya.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Dr. Puad Zarkashi berkata, Anwar hakikatnya bimbang bajet tersebut yang dibentangkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak akan diterima oleh rakyat.

“Anwar tertekan kerana bajet yang dibentangkan menunjukkan usaha murni kerajaan bagi membantu rakyat. Oleh itu beliau cuba wujudkan persepsi buruk demi kepentingan politik pembangkang,” katanya.

Dr. Puad berkata demikian kepada Utusan Malaysia ketika diminta mengulas peringatan bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Senator Mohamad Ezam Mohd.Noor agar rakyat tidak terpengaruh dengan muslihat terbaru Anwar yang menganggap Bajet 2011 adalah bajet pilihan raya.

Menurut Mohamad Ezam, tindakan itu dilakukan kerana Anwar ingin mengalih perhatian terhadap kemelut yang berlaku di dalam PKR dan kes perbicaraan liwatnya yang semakin menunjukkan kebenaran.

GERAKAN TIMUR:
Dasar pembangkang...  adakah mereka lupa bahawa sebelum-sebelum ini, bajet yang dibentang habis mereka hentam, kononnya tak mesra rakyat, menganiaya rakyat dsb.  Spt biasa, pakar2 ekonomi mereka spt Mat Pus, Din Puduraya, Kusam dll akan mengemukakan pendapat negara berkebajikan mereka.  Pastu, keluarlah bajet alternatif yang sgt bagus untuk rakyat kononnya.  Al Jub nampaknya semakin sakit jiwa melihat bajet yang dilihat dapat membantu rakyat.  So, untuk spin cerita, mereka melabelkan bajet ini adalah bajet pilihanraya.  Nampaknya, dah ketandusan isu si kambing2 fuckatan nih. So, spekulasi dan fitnah mereka ciptakan...  Al Jub dah pening kepala, itu bermakna bajet 2011 memang BAGUS.

Oh ya... daripada dok spin cerita pasal Bajet 2011 nih, lebih baik Fuckatan setelkan dulu janji2 mereka dalam manifesto pilihanraya yg lepas.  Itu lah contoh terbaik menilai mereka. Nak hentam orang lain, sendiri janji pun tak boleh ditepati.  Tanyalah bAhlul2 pas, apa itu munafik???

4 comments:

  1. bro kelurkan komen pembangkang semasa anwar jadi menteri kewangan.
    ape.... komen diaorang!!!!

    ReplyDelete
  2. Kalau bajet 2011 bajet pilihanraya bermakna nuar memberikan penghargaan tertinggi kepada daya pemikiran DSN! hehehehe

    DSN takkan nak buat PRU13 tergesa-gesa. ada setahun lagi untuk dia menawan hati rakyat. Lepas tu boleh sapu balik kerusi yang hilang!

    Aku Yang Bingai
    Dari Emelku: Bila lagi nak tunjuk kekuatan orang Islam?

    ReplyDelete
  3. wow! cantiiiiiikkknyaaaa...gambar tu bang. lebih seksi dari sanda.

    ReplyDelete
  4. anon,
    insyaallah, nanti GT usahakan.

    BB,
    al jub dah takde idea nak serang dsn!

    Aisanda,
    mmg dia lagi cantik, sebab male or female dia bantai...hehehehe..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...