Bersama Berjuang

Wednesday, July 17, 2013

Memahami Taktik Psywar Fuckatan Harami Dalam Kontroversi Pelampau Chauvinist Vivian Lee dan Alvin



Anda baca kembali perenggan-perenggan tersebut, dan lihat helah muslihat dalam modus operandi mereka. Inilah ungkapan yang disebut dalam istilah perang saraf berbunyi “If you can’t convince them, confuse them”.

Begitulah cara mereka berpolitik, matlamat menghalalkan cara. Dosa belakang kira. Dan “perjalanan filem ini” dijayakan dengan penuh teliti, bukannya satu kebetulan.

Pada hemat anda, siapa pula si “Tuan Direktor” nya?

Baca seterusnya DISINI

5 comments:

  1. berdasarkan kejadian srupa sblum ini...penghina Islam, hina YDP Agong, memperlekeh M'sia atau sebagainya tak berasa takut...malah mereka semakin berani olih krana KELEMBUTAN DAN KEBIJAKSANAAN undang2 negara M'sia yg kononnya Negara Islam...dah banyak kali seblum ini hati umat Islam trguris dek prbuatan bgsa KAPIAQ DIM’SIA…namun bila brlaku sdmikian, panggil ambil keterangan...buat lagi, panggil ambil keterangan...buat pulak, panggil ambil keterangan....betapa BIJAK dan SAKSAMA undang2 M'sia... LEMBUTTTTT!!!!!...mahukah kita Kuala Lumpur mnjadi Paris?...atau sukakah kita KL mnjadil Kabul?!...
    Olih itu, Woi KAPIAQ2 diM’sia!!...hangpa bolih hina Islam…hina Agong dn bolih buat apa saja…jg takut krajaan M’sia hanya akan panggil ambil keterangan..keterangan..keterangan…nasihat dn lepas…
    SYYYY...nak tanya ckit...PAS ke atau Nik Aziz ke ngapa membisu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hishh.. hang ni, Nicky mesti kena jaga hati DAP... sekutu tuuu..

      Delete
  2. CINABINATANG RASIS DAP/PKR makin jahat! Inilah demokrasi dan hak asasi kesamaan agama-bangsa-jantina serta kebebasan yang tiada batasan, semuanya SAMPAH SYAITAN DURJANA ala Barat-Zionis yang akan dipaksa berterusan ke atas bumi pusaka Islam dan umatnya kelak, di Malaysia ini, bila CINABINATANG DAP/PKR MENJAJAH bumi pusakabumi tercinta kita ini sebagai warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain!

    Maka ramai anak-anak anak-anak muda BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain, yang Islam/bukan Islam, serta pekerja asing Islam akan disasarkan untuk DIKRISTIANKAN (makin berleluasa di pendalaman Sabah dan Sarawak) serta direkrut jadi PENGGANAS (lihat kaum Sulu Islam dari Mindanao yang dihasut menyerang Sabah)/SAMSENG/GENG KONGSI GELAP/PENAGIH ALKOHOL (termasuk tuak di rumah panjang)-DADAH-STEROID-JUDICYBER/SIGILA SEKS TERMASUK GILA SEKS PORNOGRAFI-PELACURAN-HOMOSEKSUAL (termasuk PONDAN)!

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    (PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red Beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok Makcik Tempurung.. teruskan perjuangan ini. GT tetap bersama Makcik..

      Delete
  3. org kafir hina Islam tu biase laa...
    ni org melayu pun hina Islam pe citer ???

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...