Bersama Berjuang

Wednesday, March 27, 2013

Anwar Panggil Mesyuarat Tergempar Pagi Ini Gara-Gara Kenyataan Ini!!!



Tak perlu GT ulas kredibiliti beliau selaku penganalisa, samada politik mahupun ekonomi. Apabila Tun Daim menganalisa, semua pemerhati akan beri perhatian serius. 

Anwar mungkin sedang kelam kalibut... 

4 comments:

  1. Anwar dan pasukan dajjalnya sedang mencari ape kelemahan Tun Daim supaya ia mampu dijadikan satu isu untuk menyatakan kenyataan2 Tun Daim sendiri tidak ada kredibel. Pembunuhan karakter ni adalah salah satu modus operandi yang dajjal selalu lakukan. Cari kelemahan seseorang, jadikannya satu isu dan kemudian jaja habis-habisan isu tersebut supaya penyokongnya tak percaya kepada individu (musuh) tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tuh... sebab itu GT pasti mereka sedang cari idea untuk bunuh kredibiliti Tun Daim..

      Delete
  2. Anwar teringin sangat menjadi PM walaupun sehari dengan cara apa sekalipun asalkan dapat membalas dendamnya pada BN/UMNO yang memecat jawatan TPMnya dahulu. Dalam masa sehari itu juga Anwar pasti akan mengarahkan Bank Negara Malaysia (BNM)untuk menghalalkan kembali note RM500 dan RM1000 yang disorok kebanyakkannya di Filipina, Indonesia dan Australia. RM6 bilion tu, mampu buat Anwar dan keluarga kaya turun temurun.
    Dalam masa sehari itu juga Anwar akan arahkan perbantaian terhadap semua ahli komponen BN/UMNO. Dalam masa sehari itu juga Perlembagaan lama dihapuskan dan diganti Perlembagaan baru yang liberal seliberalnya. Kerana itulah kehendak puak-puak penyumbang dana kepada PR selama ini.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...