Bersama Berjuang

Wednesday, April 4, 2012

PANASSS... Wan Azizah Dan Samsidar Adakan Sidang Akhbar BERSAMA! Wallaweeyyy...

Andai ditanya kepada GT 1000 kali pun, GT tidak akan mempercayainya kerana umum maklum dan faham akan perang dingin antara Wan Azizah dan Samsidar gara-gara "dimadukan tanpa ikatan yang sah" sejak berzaman lamanya.

Amat mengejutkan apabila sebuah portal pembangkang melaporkan hubungan antara Azizah dan Shamsidar  sangat rapat, dan bukannya seperti yang digembar-gemburkan mengikut cakap-cakap politik.  

GT merasakan bahawa portal ini berbohong, demi untuk membuat cover-up pemimpin "suci" mereka.  Lucu mengenangkan taktik mereka, apabila mereka cuba menegakkan "belalai yang bengkok".  Malaysiakini atau Malaysian Insider yang terkenal sebagai penyebar fitnah pun tidak pernah mengeluarkan cerita fantasi sebegini.

Seperkara menarik, portal berkenaan juga memberitahu bahawa satu sidang akhbar bersama di antara Shamsidar dan Wan Azizah akan diadakan dalam masa terdekat bagi menangkis "tohmahan jahat" bahawa Anwar "pakai" Shamsidar berkali-kali dengan restu Azmin.  

Wah.. ini adalah detik paling bersejarah apabila "madu" ini digandingkan bersama. 

Baca laporan portal pembangkang ini DISINI

3 comments:

  1. tak payah lah. kami dah tahu apa jawapan dan nak cakap. Jawapan: Semua tak betul, Fitnah. Ni angkara org UMNO. Dua2 kawan baik, tak pernah gaduh. dua2 mcm family..bla, bla, bla..
    Betul? Kan kami dah kata. Tapi kalau nak buat juga, buat lah, siapa pun tak larang.

    ReplyDelete
  2. Nak muntah aku baca

    ReplyDelete
  3. uwekkkkk nak muntah la pulak aku bila baca ayat pemimpin suci pakatan haram. berani ke madu2 tu nak buat sidang media!!!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...