Bersama Berjuang

Saturday, April 7, 2012

Foto Ribuan Rakyat Bersama Hasan Ali Ajar Exco Agama Islam Penang Baca Surah Al Kafirun



Jutaan terima kasih kepada rakyat Penang yang turun hadir mendengar sendiri dari mulut Hasan Ali.  Itu adalah perbuatan terpuji, kerana memberi peluang kepada diri sendiri untuk menilai.  Adil kepada diri sendiri.  

Dan bukannya mendengar dari mulut-mulut mereka yang fasiq, yang mana Allah tidak memberi hidayah dan petunjuk kepada mereka.  Maknanya, Allah menggerakkan hati anda untuk hadir yang mendengar apa yang hendak disampaikan oleh Hasan Ali.  Apa jua keputusan anda, ia terserah kerana proses demokrasi diri sendiri sudah pun terlaksana. 

Penang mencipta sejarah apabila orang Melayu dan India dihalau dari kediaman mereka dalam skala besar-besaran oleh kerajaan DAPigs Penang.  Begitu juga dengan tapak perniagaan mereka.  

Lebih memilukan, hari ini, para pejuang di Penang terpaksa berhadapan pula dengan kehilangan tapak masjid Bayan Mutiara.  

Apa tugas Abdul Malik Abul Kassim, si exco Agama Islam Penang?  Jangan hanya asyik menonton model-model seksi ber catwalk sahaja!  Di mana tanggungjawab mu?

Dihalau dari kediaman mereka, dan tapak untuk syiar Islam dinafikan, sudah cukup untuk pejuang Penang berjihad menentang DAPigs habis-habisan.  

Firman Allah (Surah Al-Mumtahanah) :
"Allah tidak melarang kamu untuk berbuat baik dan berlaku adil terhadap orang-orang yang tiada memerangimu kerana agama dan tidak (pula) mengusir kamu dari negerimu. Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berlaku adil"

Maka, wajib bagi pejuang di Penang untuk bangkit FISABILILLAH...

Lagi foto-foto kebangkitan ummah di Penang, DISINI

1 comment:

  1. Kesedaran baru politik UMNO... anti murtad, anti rampasan tanah rezab melayu?

    UMNO kena buang unsur2 yang membawa kepada murtad dalam program unIslamic dibawah kuasa kerajaan pusat UMNO/BN terlebih dahulu... UMNO wajib hapuskan program2 yg menyesatkan melayu dan umat Islam...

    media Utusan Msia, TV, RTM, KDN, FINAS, .. kena kurangkan bahan2 lucah, khurafat, tahyul, ganas, ... penonjolan cara hidup kristian barat tu....

    Begitu juga hak2 tanah orang Melayu yg hilang selama 54 tahun sebelum ini perlu disiasat da diadili...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...