Bersama Berjuang

Saturday, January 14, 2012

Foto Penyokong Hasan Ali Raikan Sepetang Bersama PM Di Rimba Jaya



Yang bawa kamera ini perisik Khalid Samad kot..
Kenapa GT kata mereka penyokong Hasan Ali?  

Pertama, mereka hadir tanpa membuat sebarang provokasi, dan mendengar dengan penuh minat ucapan dari YAB PM.  GT cuba masuk jarum.  "hai bang, takkan nak buat kacau kat sini kot?" Ada yang jawab "kami nak dgr apa yang PM kita sampaikan".  PM "KITA"?  Pengiktirafan tuuu... Bahkan, mereka juga menyertai acara jamuan rakyat yang disediakan.

Kedua, GT tersempak dengan golongan muslimah PAS kira-kira 6-7 orang sewaktu hendak menuju ke kereta.  GT senyum ke arah mereka gara-gara teringat kejadian pelacur betina jalanan pada 901 tu.  Cepat-cepat mereka berkata "jangan risau ye dik, kami bukan sama dengan muslimah yang terjerit-jerit tepi jalan kat KL hari tu.  Kami raikan kehadiran pemimpin negara".

Apa yang terlintas di fikiran GT?  

CONFIRMED!!!  INI ORANG HASAN ALI....

Dr. Rani & Khalid Samad... siap-siap la korang... 

14 comments:

  1. Total brapa orang? 10-15 org?

    ReplyDelete
  2. petanda awal yang sgt positif...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..perpaduan yg sebegini kita inginkan..x ada maslah pun pas ke umno ke duduk dalam satu majlis pemimpin bersama rakyat..sejuk mata memandang...tenang hati rasa kalau semua melayu mcm ni.

    ReplyDelete
  4. anon atas skali, x kisah la baper org janji permulaan baik utk org yg nak bersatu padu atas name Islam dan Melayu..kalau sorang pun Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  5. gerakan timur pandai gossip nih! heheheheehehehe

    p/s: I sangat berharap PRU 13 Selangor kembali ke tangan UMNO/BARISAN NASIONAL Insyallah.......

    p/s: yes tak kira la berapa orang pun. Walaupun seorang bila dia mendengar dia akan menyampaikan.....nak datang mendengar tu pun dah cukup bagus.......

    ReplyDelete
  6. org islam dan melayu kena bersatu...

    Dulu PAS dan UMNO nak berpadu utk membentuk kerajaan perpaduan pun dihalang ...

    Mereka yg mneghalang dan tak setuju sebenarnya munafik..

    ReplyDelete
  7. kahkahkah diorang tu dtg buat report untuk dibentangkan kepada PAS Pusat. kesiannya S.S.

    ReplyDelete
  8. Tahniah dan syabas buat GT. Laporan yang ringkas dan bergambar sangat berbisa dengan sapaan nakal kepada sasaran. Aku suka cara begini... teruskan GT

    ReplyDelete
  9. WTF this stupid damm pages...
    No idea ke??
    Asyik2 pages maki hamun ngn kondem PR...
    UMNNNNO 2 baik sgt ke??

    ReplyDelete
  10. apa punya pewira keadilan mcm tu..ada ke umno maki hamun org..ada umno kafirkan org.. yang duk maki org hang sendiri..balik tgok cermin la..nak ckap org lain bt tu tgok diri sendiri dulu la..

    ReplyDelete
  11. gambar tu ada Tim YDP PAS Shah Alam....mesti pening kepala si khalid la ni

    ReplyDelete
  12. perwira keadilan@bengap
    muslimah pas nyanyi macam org gila pada 901 tak terukke

    ReplyDelete
  13. Hassan Ali berjaya mengurangkan lebih 10 ribu keahlian PAS dan pengikutnya yang lain bukan sahaja di Selangor malah di negeri lain juga. Pemecatan beliau dalam PAS membantu jentera UMNO untuk menang di Selangor dan Kelantan. Terima Kasih pada Azmin Ali dan juga Anwar Ibrahim kerana membuka minda pengikut PAS yang selama ini begitu senang diperbodohkan. Dan sekarang...doa dan sembahyang hajat memburukkan UMNO telah tuhan kembalikan keatas mereka sendiri. Tahniah pada pengikut PAS yang keluar dari parti itu dan takziah pada Nik Aziz, Hadi Awang dan Mat Sabu Nauzubillah......

    ReplyDelete
  14. Hakikat yang perlu orang melayu Islam diMalaysia tahu ialah adanya pihak2 yg mmg tidak rela UMNO dan Pas bersatu. Umno secara tidak langsung dikawal oleh dua parti bukan melayu di dalam BN, sementara Pas dikawal secara terang-terangan oleh DAP dan PKR.Mereka tidak rela sama sekali Pas dan UMNO bergabung kerana ini merupakan malapetaka kepada mereka.Bagi mereka semakin orang melayu islam berpecah belah, semakin banyak ruang dan peluang untuk mereka menguasai negara ini baik dari segi ekonomi maupun politik. Oleh itu insaflah kita semua, jangan nanti kita bergaduh adik beradik, negara kita mereka ambil.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...