Bersama Berjuang

Monday, July 18, 2011

MESTI BACA: Strategi Tersusun DAP Utk Menamatkan Riwayat Politik PAS!!! Bersatulah Wahai Umat Islam!!!

Melihat kekerapan perlakuan memanipulasikan hadis dan firman, tidak pernah menyangka bahawa ia sudah menjadi ketagihan tegar kepada DAP.  Segalanya disertakan dengan hadis, bagi menunjukkan betapa Islamiknya DAP pada ketika ini.

Ia ternyata menongkah arus, dengan identiti DAP yang terkenal sebagai anti-Islam dan anti-Melayu sepanjang zaman.  Dan ini telah menimbulkan curiga di kalangan pemerhati politik tanahair tetapi tidak kepada sekutu kuat mereka, Parti Islam Se Malaysia.  Mengambil pendekatan berbangga diri, PAS mendabik dada kononnya proses pentarbiyahan mereka menepati sasaran.  DAP dikatakan telah menerima Islam, apatah lagi penganugerahan taraf “khalifah” kepada anak Lim Kit Siang, iaitu Lim Guan Eng oleh Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat.

Pemerhati politik percaya bahawa ini adalah strategi halus untuk DAP menarik orang Melayu menyertai mereka.  Ternyata, peribahasa Melayu iaitu Melayu bersendikan adat, adat bersendikan syarak, syarak bersendikan Kitabullah menjadi intipati penting dalam merangka strategi yang ampuh bagi menawan hati pengundi Melayu.

KLIK SINI untuk baca seterusnya, menerjah permainan halus DAP dalam menamatkan riwayat politik Parti Islam Se Malaysia.

Sebarkan kepada "saudara-saudara" kita di sebelah sana, agar mendapat petunjuk dan hidayah dari Allah.

2 comments:

  1. LANTAKlah apa nak jadi dengan DAP dan PAS PUSS PISS ni...........

    ReplyDelete
  2. Marilah kita beramai masuk DAP terutama yg ada ijazah pengajian berkaitan Islam kerana DAP akan beri peluang untuk jadi calun Perlimen dan DUN untuk pegang jawatan PM dan MB sekiranya mereka dapat menawan Pusat dan mana-mana negeri supaya mereka setia kpd DAP. DAP juga akan tubuhkan satu sayap lagi iaitu Ulamak DAP serta Dewan Ulamak DAP untuk menarik orang Melayu/Islam PAS dan UMNO kerana PAS telah jadi sebuah parti haprak yg tiada pendirian dalam perjuangan, dan UMNO sendiri tidak ada sayap Ulamak dan Dewan Ulamak UMNO untuk menunjukan UMNO benar-benar serius mendokong Islam..

    DAP parti yg ada wawasan besar dan berstrategi..good by PAS and UMNO..kamu berparanglah sesama sendiri sampai kiamat..sampai mampus..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...