Bersama Berjuang

Friday, April 22, 2011

WOW!!! HARAMKAH BERJAYA MEMBODOHKAN PENGANUT PAS!!!


Cuba anda baca tajuk diatas betul-betul.  Diambil dari kitab suci penganut PAS. Tajuk itu ditujukan kepada UMNO atas isu yang tanah jerlus di kawasan Dr. Lalok.  Tuduhannya UMNO pandai kritik, tapi tak buat apa-apa.  

Aduhaiii...  inilah sikap pembangkang.  Apabila tidak dapat menyelesaikan masalah, mula la nak salahkan orang lain.  Tapi bila dapat selesaikan, 7 hari 7 malam tak abih cerita.  Waima orang lain yang selesaikan, puak-puak ini tidak akan segan silu mengatakan merekalah yang telah buat kerja. 

Dasar tidak punya kemaluan!!!

GT tergelak melihat telatah Haramkah yang tidak sedar diri.  Satu Malaysia dah tahu sikap PAS yang menyalak dan menggonggong menyalahkan orang lain, mengkritik dsb.  Walhal, PAS tidak menyumbangkan apa pun untuk pembangunan kerana sudah selesa menjadi parasit yang menumpang atas kejayaan BN.  Dan watak pengacau dan menyalahkan orang lain sebenarnya mmg hak mutlak PAS. 

Kita lihat betapa hebat dan vokalnya Hasan Ali suatu ketika, menyalahkan orang lain itu dan ini, menjanjikan itu dan ini, akhir terkulai di pelukan DAP!  Kalau kita kenang kembali zaman itu, Hasan Ali sepatutnya kerat "anunya" dan diberikan kepada anjing untuk santapan.  Apa gunanya, jantan tidak berguna lagi.  

Kita lihat betapa fasihnya Hadi Awang berbicara tentang perjuangan Islam.  Kalimah Allah pun tidak mampu Hadi pertahankan kerana HADI LEBIH TAKUT NIK AZIZ DARI TAKUT KEPADA ALLAH!!!

Kita lihat betapa hebatnya slogan negara Islam dan Hudud dijanjikan kepada ummat Islam oleh PAS, namun akhirnya slogan itu terpaksa diproses menjadi tahi yg mgkin boleh menjadi makanan babi di kandang terbesarnya di Sepang.  

Itu PAS yang pandai berkata-kata, dan bukannya buat kerja.  Tiada satu masjid pun mereka dirikan sepanjang 20 tahun memerintah Kelantan.  Bahkan, kebersihan tandas di masjid pun tidak mampu mereka uruskan.  

PAS yg pandai mengkritik dan menyalahkan orang lain, diberi kuasa pun mereka tidak tahu berbuat apa.  Oleh sebab itulah mereka sekadar boneka, kerana dihanjing-hanjingkan oleh DAP akhirnya.

3 comments:

  1. PAS PAS.xde modal la tu.apelah mcm mana bgsa melayu nk maju.DAP pn xde hntam MCA.lu PAS blk faham alquran lg baik.PAS ni napela hati busuk sgt.mkn byk daging ba** agaknye.tobatla.

    ReplyDelete
  2. MEMANG HARAMKAH NI KERJA DIA DARI DULU LAGI MEMPERBODOHKAN PENGIKUT2NYA. AKU MALU LA NGAN PATI PAS HARAM JADAH NI LEPA SUKA SEMBAHYANG DI SURAU, BUKAN MASJID, SEBAB TULA DEPA PERINTAH KELANTAN SELAMA 20 THN TAK ADA SEBIJI MASJID PUN DEPA BINA, MEMANG PATI YANG GUNA NAMA ISLAM NI HARAM JADAH BETUI LA.

    ReplyDelete
  3. Islam ada AlQuran,
    Kristian ada Bible,
    PAS ada Harakah.

    Harakah- Lidah resmi Dajjal Al-Massihi

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...