Bersama Berjuang

Wednesday, April 27, 2011

VIDEO KARYA AGUNG YG CUBA DINAFIKAN KEBENARANNYA!!! MARI KITA BUKTIKAN!!!


Sedar atau tidak, sebenarnya sudah dua kali puak perut buncit "removed" video karya agung ini daripada tatapan rakyat.  Hak rakyat untuk menilai kebenaran dinafikan!!!

Masih ingat video part 1 sebelum ini yang di "removed" juga?  

Video part 2 juga mengalami nasib yang sama.  Cuma, gerak tindakan mereka telah dibaca awal lagi.  Maka, pejuang kebenaran telah membuat persiapan yang rapi untuk "save" video tersebut.  

Kita hanyalah memperjuangkan kebenaran.  Dari rakyat untuk rakyat.  

Andai itu bukan Anuwar, mengapa perlu mereka "removed" video-video itu???  Hanya orang yang bersalah takut untuk berhadapan dengan kebenaran.  Dan kebenaran itulah yang GT pamerkan untuk tatapan semua.  

Jom lihat video-video karya agung ini.  

Video Karya Agung Pertama



Video Karya Agung Kedua

6 comments:

  1. video pertama sudah jelas ada orang ketiga bermaksud orang ketiga itu, tahu apa akan berlaku atau berkemungkinan orang ketiga itu adalah orang yang membuat rakaman itu. Kalau saudara Anwar takkan pulak dia mah membuat rakaman... kan pelik tu... kes saifool pun belum tamat lagi.... nak cari nahas!!!! lagi satu diakan berfofile tinggi takkan dia nak buat benda macam ini sedangkan dia selalu diiringi. Video kedua jelas muka tak sama.. iras ada.. misai takada, janggut taada pipi temban.. perut boroi.... tak logik langsung!!! sepatutnya orang ramai sudah dapat menilai bahawa ini adalah satu fitnah yang cukup keji!!! kes ini sepatutnya dibuang ... tangkap siapa yang mengedar, memiliki dan mempertontonkan dan juga yang menyediakan script ini....dengan kadar segera!!!

    ReplyDelete
  2. kalau anda benar maka jangan sesekali delete apa yang saya post kan!!! tunjukkamn saya janggut , misai dan rambut kenapa keesokkan hari rambut anwar lebat, ada misai dan janggut sedangkan pada malam nya tidak ada!!!Lagi satu kenapa mukanya tak sama dengan anwar ..kenapa mukanya temban.. kenapa pipinya boroi.. yang pertama saya ostkan itu pun jangan dideletekan dan jawab pertanyaan saya ini kalau anda benar seperi apa yang anda katakan yang anda sudah kembali.. kembali untuk apa .. pemfitnah, perosak, pendusta.... atau apa??

    ReplyDelete
  3. Anwar da tak update twitter selama 18 jam yg lalu...huhu...katakanlah...tetiba je ari ni anwar ngaku yg dia la org dlm video tu....agak2 apa penyokong pkr nak ckp eh? adakah terus diam sampai lebam ataupun, still sokonng anwar dgn berkata, dia buat tu sbb dia punya hal...jgn jaga tepi kain org...haha...

    ReplyDelete
  4. makin tengok makin tak serupa Anuar pulak. dia kata pakatan yang removed. jangan2 puak UMNgOk dan Be End yang removed kan kerana takut kantoi di nilai rakyat. jangan nak putar belit alam lah woi.KANTOI LAGI!!tak habis2 dengan KANTOI..

    ReplyDelete
  5. kata perjuangan ikut quran dan sunnah...sebar video sex ni ikut sunnah yang mana?

    ReplyDelete
  6. Sebar Video tu termasuk dalam Amal Ma'ruf Nahi Mungkar. Agar tidak terbalik menjadi Amal Mungkar Nahi Ma'rufa...!

    Pakngah

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...