Bersama Berjuang

Tuesday, April 5, 2011

SIAL!!! FUCKATAN CUBA NAFIKAN HAK RAKYAT UTK MENGETAHUI KEBENARAN!!!

Lim Kit Siang, mewakili Fuckatan telah mempersoalkan mengapa video ini telah disiarkan secara xklusif di blog2 rakyat.  Si bapak komunis ini memohon agar siasatan dijalankan.  Si Karpal PooSingh pula mengugut untuk menyaman beberapa pihak berikutan pendedahan ini. 

Mengapa perlu takut untuk memberitahu hal sebenar kepada rakyat?  Tindakan LKS ini sebenarnya satu cubaan untuk menafikan hak rakyat dalam mengetahui kebenaran.  Kita semua tahu bahawa merekalah yang melaung-laungkan kebebasan bersuara, hak rakyat, suara rakyat dan semuanya demi rakyat kononnya.  

Namun apabila isu yang penting dalam menentukan bakal pemimpin negara dan kebetulan video itu melibatkan Anwar, mereka pula cuba menyorokkan kebenaran.  

Wajib bagi blogger untuk menyalurkan kebenaran kepada rakyat.  Kami bukanlah seperti blogger fuckatan yang saban hari memain isu fitnah dan persepsi semata-mata tanpa bukti yang sahih.  Rakyat disediakan satu bukti nyata untuk tatapan semua, selaras dengan prinsip perjuangan blogger pro kerajaan - berjuang demi kebenaran.  

Kepada pembaca semua, ingin GT tekankan bahawa ia adalah hak rakyat untuk mengetahui kebenaran ini.  Dari rakyat untuk rakyat.  

Untuk mu rakyat Malaysia, saksikan hak anda untuk mengetahui kebenaran di dalam video ini:

5 comments:

  1. kesian wan Azizah namun 'Jangan Tegakkan benang Yang Basah'

    http://www.sahabat-gunung.com/2011/04/panas-jangan-tegakkan-benang-yang-basah.html

    ReplyDelete
  2. i mohon GT linkkan blog i di blog GT ya. i baru je nak berblog..tq..

    ReplyDelete
  3. Apabila sesuatu isu itu melibatkan pemimpin rakyat maka ianya merupakan satu kepentingan untuk rakyat. Adalah sesuatu yang tidak wajar menafikan hak rakyat!

    Aku Yang Bingai
    Jom Pancut Dan Minta Diskaun!

    ReplyDelete
  4. Mestilah diorang takut.Dap nak gunakan 'dajal' ni sebagai proksi untuk memerintah negara nanti.Padahal baik karpal baik lim kit siang baik lee kuan yew semua dah maklum perangai setan aljuburi.

    Bayangkan betapa bahayanya negara amnya dan orang2 Melayu khasnya kalau 'dajal' ini berjaya jadi PM.Bila2 masa geng2 asing ni akan gunakan rahsia2 anuwar yg mereka pegang untuk blackmail aljuburi mengikut kehendak mereka.

    ReplyDelete
  5. Blog warisan 2057 dah up balik...
    Just tukar domain jew jadi .info

    http://www.warisan2057.info/

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...