Bersama Berjuang

Monday, April 25, 2011

PANAS JAHANAM!!! SAH!!! DNA LELAKI Y MILIK ANWAR IBRAHIM!!!


Peguam Cara Negara II, Mohd Yusuf Zainal Abiden telah memberitahu Mahkamah bahawa semua ujian DNA yg dibuat oleh 2 ahli kimia mengesahkan bahawa DNA lelaki Y adalah positif milik Anwar Ibrahim. 

Maka terungkailah jawapan mengapa Anwar mengelak, menyorok dan bermati-matian tidak mahu memberi sampel untuk ujian DNAnya.  Desakan rakyat marhaen yang saban hari berdemo agar Anwar membenarkan kebenaran ditampilkan nyata dinafikan oleh Anwar, namun kebenaran dari Allah S.W.T tidak mampu dihalang oleh manusia mahupun dajjal.  

Habislah kau Anwar...  riwayat politikmu semakin di penghujung hasil dari doa dan solat hajat orang-orang yang teraniaya.  

Apapun, Anwar agar dipanggil membela diri.  Namun bukti apa lagi yang boleh menafikan bahawa DNA itu milikmu!!!

ANWARNIRRAJIM!!!!

Bamboo River melambai-lambai laksana si Nizar, dengan meja ping-pong dimana tempat kau melakukan smash tatkala kononnya sakit tulang belakang.  Handphone dgn nombor ATUR pasti merinduimu.  Jgn kau kisah Anwar, bilikmu dilengkapi dengan rak buku, meja, adjustable bed, sinki dsb.

Awas... Anwar mgkin akan lari ke luar negara selepas ini.  Mohon pihak berkuasa menahan passport antarabangsanya. 

3 comments:

  1. saya lah salah satu rakyat yg bersyukur sgt..kerana si pesalah sudah hampir pasti dapat di adili dgn seadilnya2...kepada kebanyakan penyokong pembangkang yg telah di liwat oleh anuar yg dok meroyan di laman GAP mcm org gila mempertahankan anuar tu boleh lah membuat lapuran Polis untuk ganti rugi dan kos perubatan kerana jubur asyik memelih aje ......

    ReplyDelete
  2. Sembayang Hajat Puak Pas da mahbul daa....allah tu maha kaya.. seri muka dia pun da hilang.. lama da hilang jika kau perasan...tp puak yg puja puji ada niat politik.. tu aja... sokong ada makna tu...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...