Bersama Berjuang

Friday, April 29, 2011

MAJLIS SUMPAH LAKNAT ESKAY DIHALANG. YA ALLAH, JAUHKAN KAMI DARI BALA DAN SEKSA MU!!!


sms dari dato eskay
 
" Apakah zaman nabi Lut sudah berlaku di Malaysia apabila  peliwat dan penzina dipertahankan dan penegak Kebenaran di Tentang? Tunggu Petunjuk dari Allah"

Masyaallah... Apa yang sedang berlaku di negara bertuah ini???

Sumpah laknat adalah antara hamba dan TUANnya.  

Sumpah laknat adalah satu ketetapan hati untuk menangkis fitnah telah dilemparkan kepadanya.  Maka mengadulah si hamba ini kepada Rabnya, dgn disaksikan masyarakat bahawasanya itulah kebenaran yang dilafazkan.  Maka andai ia pembohongan, terimalah akibat dari permintaanmu sendiri.

GT tak tau apa yang patut kita labelkan kepada AMK dan PKR.  Mengapa mereka sanggup menghalang sumpah laknat yang mahu dilakukan oleh Eskay?  

Menapa tidak Anwar juga bersumpah laknat, kan mudah?

Secara tidak langsung, ia menunjukkan bahawa Eskay berada di ruang lingkung kebenaran, dan video yg dikeluarkan ini mmg sah Anwar Ibrahim!!!

2 comments:

  1. "Lawan tetap lawan" tapi mau lawan tak mau sumpah dan tak mau beri DNA....Apa ke jadahnya.Masuk gelanggang lawan kita teguk siapa berani bersumpah dengan nama ALLAH!!!!!!

    ReplyDelete
  2. klu dipihak bnar xperlu tkut..yg slah 2 yg jd pnakut nk sumpah..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...