Bersama Berjuang

Thursday, April 28, 2011

KURSUS CYBERTROOPER TERGEMPAR OLEH PKR AKIBAT PENANGAN VIDEO KARYA AGUNG INI???

Klik Gambar untuk "larger view".


Perhatikan FB di atas.  

PKR nampaknya sudah menekan butang kecemasan akibat dari penguasaan hebat pejuang maya pro kerajaan yang saban hari menepis fitnah dan tohmahan syaitanirrajim pembangkang.  Blogger Fuckatan baru sahaja habis satu simposium yang meluluskan resolusi 13 pada bulan lepas.  Hari ini, mereka merancang untuk menambah bilangan penyebar fitnah dan propaganda mereka.

Kursus "be a cybertrooper aka anuwar bootylicker" kalau mengikut mesej diatas, dibiayai oleh kerajaan negeri.  Oiiii... mana boleh program parti dibiayai oleh kerajaan negeri???  

GT tahu bahawa pendedahan video karya agung anuwar omega part 2 oleh waksuparjo telah membuatkan Anuwar Bootylicker tergeliat biji mata siang dan malam untuk flag video2 yg dimuatnaikkan ke laman youtube.  

Anuwar tahu video ini adalah benar, maka penayangan kepada rakyat memudaratkannya selaku anugerah tuhan.  Sudah menonton video tersebut?  Belum?  

Jom layanz...


1 comment:

  1. Bagaimana pula disebelah UMNO?

    UMNO agak "keseorangan" apabila parti-parti BN cina telahpun menampakkan belang sebenar.

    Orang Melayu banyak berpecah, PAS, PKR, kononnya "liberal, mostly angkara DAP.

    Orang Melayu atas Pagar, mostly kerana sikap UMNO (atau lebih tepat lagi, sikap Presiden UMNO) sendiri.

    Apa yang UMNO buat dalam hal ini?

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...