Bersama Berjuang

Friday, April 29, 2011

ALHAMDULLILLAH... PENG "ESA" AN ALLAH TIDAK PERNAH LUNTUR!! SUMPAH LAKNAT BERJAYA DILAFAZKAN!!!




ALLAHUAKBAR...
ALLAHUAKBAR...
ALLAHUAKBAR...

4 comments:

  1. Cerita2 jahiliyyah melayu UMNO nii... mengarut .... bloggers, spr, sprm, pdrm, utsang mabuk, brita hariamm, .... kalau melayu beriman dengan mereka niii.. ramai yang akan tersesat atau suhabat.... terutama sifat dendam kesumat & dengki khianat mereka kepada Anwar Ibrahim yang banyak menggugat kepentingan peribadi nafsu syaitan mereka....

    Seperti “kedengkian pembesar2 Melayu” terdapat kecerdikan Hang Nadim dizaman Singapura diserang todak, Hang Nadim difitnah hendak derhaka & guling raja; “kedengkian pembesar2 Melayu” terdapat keakraban Hang Tuah dengan Raja Melaka, Hang Tuah difitnah bermukah dengan gundik raja; kedengkian melayu Langkawi terhadap kecantikan Mahsuri , beliau difitnah berzina/bermukah dengan kendak; Sifat buruk Melayu- “Perasaan DENGKI, DENDAM & TAMAK HALOBA” serta “budaya FITNAH & KHIANAT” masih diwarisi dan apakah ulangan sejarah seperti yang sedang berlaku terhadap Anwar dan sekeluarga hari ini?

    Juga dizaman Rasulullah, kaum munafik telah membuat fitnah terhadap Rasulullah sendiri, yang mereka dakwa isterinya Aisyah telah berzina dengan seorang sahabatnya. Ada beberapa sahabatnya yang lain turut menyebarkan /promosikan cerita bohong ini. Hampir sebulan lamanya. Rasulullah bermesyuarat & menyelidik kesahihannya. Rasul bersabar & berdiam diri menunggu wahyu. TIADA perintah/ arahan supaya yang dituduh kena BERSUMPAH MUBAHALAH. Akhirnya Allah turunkan wahyu menafikan & membersihkan ‘Aisyah dari fitnah tersebut. Dua orang sahabat (Muslim) yang beriya2 menyebarkan cerita fitnah zina tanpa saksi & bukti dikenakan hukum QAZAF ( 80 sebatan). Rasulullah tahu Munafikin pencetus fitnah tapi dibiarkan hukuman oleh Allah diakhirat nanti.

    Apakah ada ulamak kita ragu2 tentang prosedur syariah ini? Mengapa sebahagian ulamak biarkan melayu2 jahil berhujjah tentang hukum hakam Allah mengikut akal cetek dan kedunguan mereka itu?

    Pada aku... perjuangan menolak kedurjanaan UMNO lebih penting dari segalanya untuk mengembalikan hak & maruah Bangsa dan Islam yang kian terpinggir.. walaupun tanpa Anwar!

    Anwar boleh dihapuskan oleh UMNO, tapi perjuangan TOLAK UMNO tetap berlangsung sehingga Allah membuat keputusan....

    Jasad Anwar tak penting, tapi semangat perjuangan Anwar tetap bersemadi dalam jiwa pejuang2 rakyat yang tulin....

    Oleh itu.... UMNO tak payahlah tunjuk sikap dungu & bebal dengan bawa isu aib dan keji seperti ini kepada musuh2 politiknya ... berapa lama nak bertahan lagi?

    Satu masa RAKYAT akan bangkit, UMNO hancur jugak... cuma masanya saja... lihat sekeliling anda semua kerajaan autokratik & dcronian seluruh dunia sedang hancuuuuuuur.... begitu juga keegoan UMNO akan hancuuuuurrrrrr!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saipol bersumpah. Anwar tidak bersumpah. Anwar boleh dikenakan hukum qazaf sebatan 80 kali.

      Delete
    2. Najib bersumpah. Rosmah bersumpah. Yang nak sebut pasal kaitan Najib dan Altantuya serta Rosmah dan Berlian perlu bersumpah kalau tak diam je. Sapa-sapa nak bercakap pasal Najib sonlap duit ke perlu bersumpah laknat kalau tak juga diam je.

      Delete
  2. mudahan tuhan beri petunjuk kepada kamu.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...