Bersama Berjuang

Friday, March 11, 2011

SAIFUDDIN NASUTION CARI PUBLISITI MURAH - JUAL TEMBERANG!


Satu lagi Saifuddin.  Tapi yang ni mmg sah berfahaman anwarista.  Kali ini, dia jaja ke seluruh pelusuk negara mengatakan sudah ada bukti2 wakil rakyat PKR dibeli oleh BN.  Bahkan, dia berkata bukti ini akan menggegarkan UMNO dan BN.  

Corak "game"nya sama.  Kununnya akan dedahkan satu persatu.  Game lapuk yang pernah dimainkan oleh Anwar sebelum ini.  Seperti biasa, Saifuddin Nasution akan cuba memanjangkan isu ini utk tempoh yang panjang, PRU adalah targetnya.  Dia sebenarnya mendambakan tumpuan ramai setelah lama menyepi berikutan tiada isu utk mempopularkan dirinya.  Teknik mempopularkan diri persis laksana si durjana Anwar Ibrahim.  Malah, isu kununnya ahli Parlimen PKR dibeli telah dimainkan oleh Anwar sebelum ini.  Dok kata bukti ditangan saya, tapi sampai la ni, apa pun takdak!

Sebagai Setiausaha Agung PKR, dia seharusnya selesaikan dahulu aduan2 dari cabang2 yang mendakwa ketidaktelusan pemilihan dalaman PKR.  Sampai sekarang, dia gagal untuk menyelesaikan kemelut ini. Hura hara! Byk lagi isu dalaman PKR yang jelas tidak mampu dilindungi, ibarat tangki tahi penuh, walau ada penutup, baunya sudah cukup membuatkan tekak loya ya amat!

Terbaru, dia mendakwa bahawa Tun M berbohong dalam penulisan buku A Doctor In The House: A Memoir of Tun Dr. Mahathir Mohamed.  Dakwaannya ini ditempelak hebat oleh Tok Him, dgn dasar Saifuddin tidak berada dalam mesyuarat Majlis Tertinggi UMNO sewaktu Tun memberikan sebab musabab pemecatan Anwar.  

Itulah Saifuddin Nasution, yang skrg ini sedang cuba mempopularkan dirinya dgn sedaya mungkin.  Hatta terpaksa membuat dakwaan bodoh pun dia sanggup, demi survival karier politik busuknya.  Penjilat tegar Anwar Ibrahim!

PRK Galas, Tenang, Merlimau dan Kerdau menjadi saksi bahawa Anwar sudah ditolak rakyat.  Lebih memilukan, Anwar juga adalah liabiliti paling besar buat fuckatan haram.  

Sudahlah Saifuddin, hentikanlah temberang kau tuh!!!

Saifuddin juga.  Muka pun hampir sama. 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...