Bersama Berjuang

Thursday, March 10, 2011

BERANIKAN HATI: SAIFUDDIN.... GT MENGESAHKAN KEHADIRAN KE....


Dato Saifuddin, dengan ini Gerakan Timur memberanikan hati (pinjam braveheart) untuk hadir ke Big Food, restauran yang menyediakan makanan western di TTDI Jaya, Shah Alam.  

Tujuannya adalah untuk memahami citarasa barat dalam usaha untuk mengasimilasikan konsep New Politics yang juga dilaung-laungkan oleh Neo Cons Yahudi.  Perkara ini amatlah mustahak untuk membina tahap intelektual GT.  GT juga bersedia untuk membalun Big Food andai masakan mereka tidak intelligent, tunggu masa je.  


Turut sama hadir ialah isteri tersayang yang cuba memasak makanan favourite, ikan patin Temerloh masak tempoyak petang tadi, namun GT melarangnya demi proses asimilasi New Politics ini.  Adakah "she is not intelligent" dalam perkara ini?  Nasib baik isteri GT tidak berkata "It is not my job!". 

Khabar dari sahabat2 blogger bahawa mereka tidak akan turun malam ini.  Persoalannya, apakah perkara ini dapat diselesaikan sekiranya blogger lain yang turun?  Jgn sampai ada yang mengakui mewakili bloggers yang telah direndahkan tahap intelektualnya serta ugutan untuk dibalun oleh Saifuddin semasa di Kerdau tempohari.

Seperti yang dibangkitkan oleh blogmaster Medan Info Kita, adakah pesta wang besar... wang besar bakal berlangsung malam ini???

4 comments:

  1. saifuddin sedar dia tidak boleh menang lawan bloggers so dia buat first step to settle the matter

    ReplyDelete
  2. breaking news, nik ajis mati akibat kemalangan di highway.tolong sebarkan

    ReplyDelete
  3. vulcan933,
    siapalah kami untuk dilawan. Tidak punya sebarang kepentingan politik, hanya kesedaran untuk mencuci daki baki pentaksub al jub dalam pentadbiran DS Najib!

    Gulp!!! biar bonar ni jang...

    ReplyDelete
  4. vulcan933,

    Walau balun tapi perlu ada kredibiliti. Hari tu dalam blog UMA vulcan933 tulis mati dalam bilik mala. Jangan sampai apa kita tulis semua orang tak percaya.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...