Bersama Berjuang

Saturday, February 19, 2011

PROSIDING DIPULAU: APA LAGI YANG DIMAHUKAN OLEH KELUARGA TEO BENG HOCK?


Isu TBH semakin membosankan.  Ini kerana keluarga mendiang cuba bermain "politik" dengan memulaukan prosiding suruhanjaya siasatan.  

Perlu diingat bahawa mereka yang menuntut suruhanjaya ini ditubuhkan berikutan tidak dapat menerima hasil siasatan awal.  Kerajaan memberi komitmen agar perkara ini diselesaikan segera, dgn mengikut permintaan mereka.  

Kini mereka pula yang cuba melengah-lengahkan perkara ini.  Mengapa? Kerana ini adalah satu strategi untuk mengheret isu ini ke PRU yang akan datang.  Akan berlegar-legarlah anjing2 DAP sambil menyangkutkan gambar TBH di leher mereka. 

Cukuplah drama airmata dari keluarga mendiang.  Datang ke majlis orang dengan membuat kacau, menangis memohon simpati.  

Teruskan sahaja prosiding ini.  Jangan dilayan lagi mereka ini.  

Bagi GT, mendiang TBH dipanggil oleh SPRM untuk menjadi SAKSI terhadap salahlaku manusia durjana.  MANA MUNGKIN SPRM MEMBUNUH SAKSI MEREKA SENDIRI?

Hanya mereka yang bodoh sahaja memikirkan sebaliknya. 

Terbaru, penyiasat tempat kejadian, Cif Inspektor Mazli mengesahkan bahawa tiada sebarang kesan pergelutan di tingkap tingkat 14.  Andai anda hendak dicampak dari atas bangunan, adakah anda berdiam diri sambil merelakan perbuatan ini??

3 comments:

  1. Keluarga TBH sama seperti majoriti tipikal cina2 yg ada diMalaya ni.. apa sahaja dalam pertimbangan hidup bila celik mata nak cari untung dan laba.

    mereka berpendapat dari hidup sampai mati semua pakai duit.. hidup pakai mercedez hasil tipu org, mati pakai mercedez kertas tipu penjaga neraka konon mereka org kaya layak dapat banglow dalam neraka!!!

    sementara karpal pooosingh, lim celet siang , poker ajiss dan anwar juburi buat modal politik.

    agak2 kalau kira hukum akal berapa lama dia org boleh hidup yang mana sanggup buat onar dan kerosakan pada keharmonian org lain yg tak berminat dalam hal ehwal politik binatang (political animal).

    mereka dari puak2 atau etnik2 yg berlainan dlm negara ni betul2 berani ke mengadai kesejahteraan dan keselamatan.. JGN nak samakan dengan negara arab atau asia timur lain.. MEREKA TU SATU BANGSA cuma beza agama atau fahaman!!

    Tanah Malaya ni lain..nanti dah telanjur cuma tinggal satu kaum dan etnik baru padan muka.. ADA BERANI??

    ReplyDelete
  2. Orang Melayu yang tayang gambar TBH dalam gambar ni, tahu kah tidak mereka apa yang diperkatakan dalam tulisan Cina dalam gambar-gambar tersebut? Mungkin maksudnya: Melayu Bodoh, Melayu Bunuh TBH!

    ReplyDelete
  3. Membazirkan public funds lah keluarga TBH ni. Tak boleh pakai punya manusia.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...