Bersama Berjuang

Wednesday, February 16, 2011



Akhirnya Datuk Khusrin telah mengangkat sumpah rahsia sebagai SUK yang baru setelah sekian lamanya menjadi mangsa politik "takut pada bayang2 sendiri" KERAjaan DAPigs pimpinan Khalid.  

Terpenjara sekian lamanya, ditendang pintu pejabat oleh HANTU, kisah perjuangan hamba Allah ini yang komited terhadap kerjayanya sekian lama telah memasuki fasa baru.  

Beliau diharap menjadi mata dan telinga untuk rakyat, bertindak demi rakyat Selangor berdasarkan amanah yg telah diberikan oleh Tuanku Sultan Selangor.  

Khalid berkata sebelum ini bahawa mensyuarat exco akan terbahagi kepada dua;  satu yang BOLEH dihadiri oleh Khusrin, dan satu lagi TIDAK BOLEH dihadirinya.  Satu tindakan yg jelas bahawa Khalid masih takut pada bayang-bayang sendiri.  

Selamat bertugas Datuk Khusrin, rakyat mengharapkan agar perkenan Tuanku Sultan Selangor tidak dipersia-siakan.  Namun, ingin GT berpesan, berhati-hati dengan permainan politik bacul dan jijik Khalid, yang pastinya menunggu masa untuk mencari si kambing hitam!!!

1 comment:

  1. Profesional dan berwibawa.. itulah yang di takuti oleh si gagap dan anjing kurap tu....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...