Bersama Berjuang

Monday, January 17, 2011

PRK TENANG - SIAPA NORMALA SUDIRMAN???


Calon PAS utk PRK Tenang, Cikgu Mala adalah anak Felcra yang dibantu oleh BN.  Hasil usaha UMNO Labis, beliau dapat melanjutkan pelajarannya ke maktab perguruan dgn harapan dapat menabur bakti kepada anak-anak kampungnya.  

Ini adalah kisah tauladan tentang manusia yang tidak mengenal budi.  Bro Taiping Mali menulis DISINI.

Tapi yang gambar atas tu Normala Samsuddin... masih keon kan?

6 comments:

  1. Kita lenyapkan gelagat keangkuhan "TUAN BESAR UMNO" yang anggap bukan umno tu bertaraf 'hamba sahaya'@ 'paria' saja ... orang melayu & bukan melayu mesti sembah takzim kepada umno.... kalau tidak nahas nanti!!! ... lawan lagi la teruk kena belasah.... hehehehehe

    Berjuang, berjihad dan bersabarlah Cikgu Mala, Srikandi Islamis & rakyat ..... kita lakukan perubahan ..... kita harap redha Allah...

    ReplyDelete
  2. Srikandi? Haha satu lagi anugerah tuhan dalam PR ke? kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Anony 7.45pm,

    Bagusla tu. Minta petunjuk dan keredhaan Allah byk2. Pemimpin mane yg panggil org lain 'paria' tu ek? Bukan anak emas 'ANUgerah Tuhan' kamu tu ke?

    Oh ya, nanti bila PR menang next PRU nanti kamu jgn pening pale lak bile tgk kat kuil2, tokong2 dan gereja2 ada kalimah Allah ek. Kamu yg mahukan perubahan begitu kan?

    ReplyDelete
  4. Didalam soal ini saya nak sentuh berkenaan dengan cikgu mala calon PAS iaitu perempuan ni jenis tak mengenang budi yang telah ditaburkan oleh kerajaan. Cuba bayangkan daripada sekolah rendah dia diberi bantuan buku percuma..sehingga menengah..masuk maktab perguruan diberi elaun bulanan..bila dah keluar jadi saorang pendidik..tujuan asal kerajaan memilih beliau sebagai pendidik adalah untuk mengajar anak bangsa supaya menjadi manusia yang berguna..tetapi...sungguh malang hajat kerajaan tak tercapai..

    Perempuan ini bergiat aktif didalam setiap program yang dianjurkan oleh kementerian pendidikan..rupanya khidmat sosial yang dilakukan ada udang disebalik batu ..beliau rupanya saorang pengintip dan menyalurkan segala maklumat kepada puak yang disokongnya..patutlah segala isu melibatkan sekolah..murid dan kementerian pelajaran disekitar Johor didedahkan dan siselongkar oleh Parti pembangkang rupanya...perempuan ini punya kerja ..INI KAH INI PERLAKUAN MULIA SAORANG MUSLIMAH YANG TERLEBIH ISLAM DARIPADA ORANG LAIN DENGAN TIDAK MEMEGANG AMANAH SEBAGAI SAORANG KAKITANGAN KERAJAAN SEPATUTNYA MENYIMPAN SEGALA MAKLUMAT SULIT KERAJAAN.

    ReplyDelete
  5. kesimpulannya...umno parti taik...pengikutnya macam tuan blog ni pun kepala hotak macam tak..anak siapalah ni bodo ya amat

    ReplyDelete
  6. woit dark, siapa kata umno bagus sangat tapi takdela sampai jolok jubo taik

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...