Bersama Berjuang

Friday, December 24, 2010

PANAS JAHANAM - USTAZ SAIDI DITETAK DI PASIR PUTIH !!! SIAPA PUNYA ANGKARA???

Dipetik dari blog Papa Gomo.

Gomo baru sahaja mendapat laporan dari sumber sahih sebentar tadi bahawa Ustaz Saidi yang merupakan bekas pengawal Keselamatan Nik Ajis yang mana telah membongkar isu penangkapan Adun Pas Selising di dalam Koch Kereta Api telah di TETAK oleh sekumpulan lelaki yang tidak di kenali Malam tadi bertempat di Pasir Putih!

Laporan menyatakan Ustaz Saidi kini berada di Balai Polis bagi membuat laporan!!!!!!

Ya Allah Ya Tuhanku

Ini lah hakikatnya Gangsterisme di gunakan oleh Puak Puak Pelampau yang Takut dan Kecut apabila kebenaran kian muncul!!!

Semoga Rakyat dapat menilai sendiri apa yang berlaku ini dan tanya kepada Adun Selising mengapa bertindak sedemikian rupa!

Gomo juga telah di UGUT namun sebagaimana yang Gomo nyatakan di sini! Selagi kebenaran yang Gomo pegang dan Al Quran yang Gomo junjung maka Gomo tidak akan sesekali gentar dengan Halangan yang melanda!!!

Kebenaran perlu di sampaikan walaupun ianya Pahit di Telan!!!

GERAKAN TIMUR:
Kenapa perlu tahap sebegini???  Andai benar tidak berlaku penzinaan itu, maka wajiblah pihak tertuduh menjawab dan menggunakan saluran yang betul utk mempertahankan diri.  Tindakan pihak yang menetak Ustaz Saidi dilihat sebagai "witness assasination".  Ini menunjukkan ada pihak yang takut kebenaran akan diketahui umum.  

Semoga yang benar dipelihara oleh Allah SWT. 

Nantikan berita seterusnya dari blog Gerakan Timur!!!!

2 comments:

  1. PAS sudah Kepanasan.Dia upah gangster PKR dan DAP untuk melancarkan serangan.....
    Siap sedia semua !

    ReplyDelete
  2. PUAK PAS TAK PAYAH SUSAH-SUSAH...SURUH SAJA MURSYIDUL AM ANDA DOAKAN DARI JKR 10, KOTA BHARU MAKA BERSEPAILAH PERUT USTAZ SAIDI SEUMPAMA TERKENA BOM....MAKA TERBURAILAH PERUT DIA....BILA LAGI NAK GUNA BOM JARAK JAUH ITU....PASIR PUTEH DENGAN KOTA BHARU BUKANNYA JAUH..PASTI SAMPAILAH PELURU BERPANDU TERSEBUT...LAGI KAN KAT PUTRAJAYA DOA TERSEBUT SAMPAI...TAPI MALANGNYA TAK MENEPATI SASARAN IANYA JATUH DEKAT PUCHONG..MAKA SELAMATLAH PERUT PERDANA MENTERI KITA DARI PECAH.ka.kah..kah

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...