Bersama Berjuang

Sunday, November 7, 2010

LAPORAN SSDE DI MERU!!!




Ada kumpulan koir, sama2 nyanyi lagu negeri Selangor dan 1 Malaysia

Kebangkitan rakyat selangor menentang fuckatan haram




Di Selangor, rakyat dapat rumah.  Di Penang, rakyat kena halau dari rumah!!!




Emcee:  Sdr Khairul Anuar






Tahniah Ustaz... dpt kekalkan memomentum kualiti ceramah dari Tg Karang ke Meru.

Halilintar Bumi... berdarah telinga orang2 Fuckatan bila Sdr Zahid berhujah!  First Class!!!
Selesai sudah SSDE di Meru.  Pendekatan terbaru UMNO dgn membawa Ustaz yang menyokong Barisan Nasional telah memberi dimensi baru dalam menyalurkan maklumat kepada rakyat.  Anda lihatlah sendiri gambar2 diatas, menyatakan kebangkitan rakyat menentang kerajaan DAPigs Selangor pimpinan Kalid Gagap.  

Namun, GT ingin mengingatkan Sekretariat SSDE tentang beberapa perkara.  Pertama, skrin besar seharusnya diletakkan di belakang, berhampiran jalanraya kerana ramai yang masih malu2untuk masuk ke arena ceramah.  Jgn lupa juak2 Fuckatan yang menyorok di dalam gelap, dibawah pokok dan semak samun yang sedang mendengar.  Skrin besar boleh menjadi sessi pencucian akidah mereka.  

Kedua, berhati-hati dengan masa.  Dgn menjemput ramai yang berucap, khuatir masa yang diperuntukkan tidak mencukupi utk setiap penceramah.  Bukan menafikan kehadiran pemimpin, namun Gelombang SSDE seharusnya fokus kepada penceramah, dan semestinya RAKYAT.  Belajar dari apa yang berlaku pada ceramah yang berlangsung di Kg Bukit Kapar pada bulan May yang lalu. 

Apapun, sekalung tahniah kepada Sekretariat SSDE yang berusaha keras demi menawan kembali negeri Selangor ku yang tercinta ini.  Walaupun pada malam sebelumnya, bendera  dan banner yang di pasang di Pekan Meru telah dicantas oleh juak2 fuckatan, namun GT anggap SSDE Meru sebagai BERJAYA!

Ada yang berbisik kepada GT, sesuatu yang lebih dasyat dan menggegarkan akan berlaku di sekitar kawasan Meru dalam misi menawan kembali Selangor.  GT akan berusaha mendapatkan berita ini... Tungguuuuuuuuu.....

3 comments:

  1. Aku setuju dengan perkara kedua,.. Berhati-hati dengan masa.. Ramai tak guna kalau di buat sekali sekala lepas tu ambil masa yang lama. Kalau ramai, buat ikut pusingan. Janji buat banyak kali, sebab yang datang tu akan balik bagi tahu kepada yang tak dapat datang,.. so boleh datang pada masa lain pula. Penceramah pula biar berselang seli dan tumpukan pada topik utama...

    ReplyDelete
  2. SATU JE AYAT AU FIGHTTTTTTTTTTTTTT SEMUA PAKATAN JAHANAM... MAMPOSKAN DIORANG.. YIHA....

    ReplyDelete
  3. Anon 715,
    GT setuju. Harus diperhebatkan.

    Anon 908,
    Yeeeehhaaaaaaaaaaa.....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...