Bersama Berjuang

Thursday, August 19, 2010

PUNGUTAN SUARA!!! SINGKIRKAN MCA!!!


Dikala PRU 13 menjelang tiba, wajib bagi BN mengenakan strategi yang tepat untuk menghadapinya.  Berdasarkan senario terkini, MCA nampaknya sudah bersetubuh dengan DAPigs.  Maka, semangat setiakawan Perikatan dan kemudiannya Barisan Nasional telah dinodai oleh kerakusan Chua Soi Lek, si Raja Porno!!!  

Gerakan Timur ingin mendapatkan keputusan yang tepat, tanpa ada "tanam tebu di tepi bibir", terutamanya penasihat-penasihat kepada DS Najib yang selalu memberi nasihat se pariah Punahsihat Selangor, Sheikh Anwar Al J*b*r*!!!  Bila sahaja ditanya "Ok boss, 100% mesti kita menang!!"  "Saya gerenti kita menang boss" "Semuanya terkawal, kemenangan di tangan kita". Sibu menunjukkan isyarat yang jelas.  Ini semua sekadar penyedap bila berhadapan dengan DS Najib.  Puaka sial pada yang takut memberi gambaran sebenar kepada PM.  Ini soal perjuangan, mengapa mesti sembunyikan kenyataan!!!

Oleh itu, Gerakan Timur menyeru semua Bloggers, Pembaca atau sesiapa sahaja yang melayari Blog ini untuk memberikan undi anda:  HUMBANKAN MCA KELUAR DARI BN!!!  setuju atau tidak.  Sila rujuk dibahagian kiri atas blog Gerakan Timur.  Satu pungutan suara yang adil, tanpa ada sebarang kepentingan pada kita.  Ia berkepentingan untuk ORANG MELAYU!!!  Pungutan suara ini berjalan selama 12 hari, tepat pada jam 7.00 petang, 30 Ogos 2010, ia akan ditutup, menjelang KEMERDEKAAN MALAYSIA YANG KE 53!!!

AYUH SAHABAT, UNDI ANDA DIPERLUKAN!!! 

SEBARKAN KEPADA SEMUA RAKYAT, MOHON KERJASAMA SAHABAT SEMUA!!!!

ALLAHUAKBAR!!!
ALLAHUAKBAR!!!
ALLAHUAKBAR!!!

DAULAT TUANKU!!!

3 comments:

  1. Sekiranya MCA berterusan bersikap duri dalam daging dan menikam belakang, wajarlah bagi mereka-mereka di dalam MCA yang berfikiran waras untuk cepat-cepat memperbaiki keadaan di dlm MCA.

    Sekiranya keadaan ini tidak dapat diperbaiki dalam waktu yang sepatutnya, maka wajarlah orang-orang yang waras di dalam MCA berpisah dengan MCA.

    Maka, MCA wajar DI HUMBANKAN segera !!!

    ReplyDelete
  2. SETUJU!!!!!humban semua... Biar UMNO jadi kera sumbang....huhuhu

    ReplyDelete
  3. Cina mCA bukan ade buat apa pun..yg dornag tau mintak itu dan ini...dalam pilihanraya pun dornag mng sbb sokongan undi org lain, Cina x kira apa parti akan bersatu hati utk menuntut dan mempertahankan kaum mereka unlike org Melayu, dan lately seakan mereka cam duri dalam daging aje menjadikan PM Najib cam serba salah...thus, adalah lebih baik jika MCA belah aje dari BN!!

    *mawar-merah*

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...