Bersama Berjuang

Wednesday, May 9, 2012

GEMPAR... Ejen UMNO Dalam Kem PKR Didedahkan! Nyawa Dalam Bahaya!!! Bantuan... Bantuan...!


Pendedahan yang dibuat oleh sahabat blogger, Sahabat Gunung sangat memeranjatkan, apabila MB Selangor rupanya ahli UMNO.  


IC: 461214-10-5273
No Ahli UMNO: 01791393
Cawangan: Pasir Tuntong
Bahagian: Kuala Selangor.


Persoalan pertama, apakah PKR atau Fuckatan akan mendesak Khalid Ibrahim meletakkan jawatan, sebagaimana yang lakukan terhadap Pengerusi dan Timbalan Pengerusi SPR, yang dituduh sebagai ahli UMNO?  

Apa yang GT cuba fokuskan ialah tuduhan sebagai ahli UMNO, maka wajib letak jawatan, sungguhpun dakwaan itu akhirnya dibuktikan sebagai fitnah syaitanirrajim PKR.  

Bagaimana pula dengan isu keahlian Khalid Ibrahim ini?  Menguatkan hujah, apa yang didedahkan ini adalah fakta, dan bukannya fitnah aka makanan ruji kepimpinan PKR!

Mungkinkah "senyuman nakal" Khalid Ibrahim sewaktu ditanya berhubung isu foto aiskrim mempunyai kaitan dengan keahlian UMNO ini?  

Yaaaa... apakah Khalid Ibrahim EJEN UMNO???

Apa yang cuba GT utarakan, apakah kepimpinan PKR bersikap telus dan konsisten dalam memperjuangkan isu yang sama?  Biar GT jawabkan untuk anda... TIDAK!  TIDAK! TIDAK! 

PKR bersikap bias, selective dan "pilih bulu".  Andai berbicara soal moral, mereka selayaknya berada di bawah angkat sifar.  Bukan "zero", tetapi "negatif"!

Di mana asas untuk mempercayai kata-kata mereka?  


Dan kalau pun Khalid Ibrahim ejen UMNO, GT mohon Pengarah Gerak Saraf UMNO pusat lucutkan jawatan ejen itu kerana tidak sanggup berejenkan individu serabai, yang bodohnya melantun-lantun dan tidak terbendung!  

Padanlah senyum girang jer bila ditanya tentang isu foto Aiskrim... orang UMNO rupanya...

MUAHAHAHAHAHAHA...!!!


2 comments:

  1. hahahaha... YB Khalid lupa cuci kaki dan tangan sebelum masuk rumah PKR...
    Nusution, sila beri respon..

    Kucing Garang

    ReplyDelete
  2. Memang hebat UMNO/BN, letakkan ejen depa di tempat yang paling top dalam pemerintahan PKR di Selangor. Patutlah Lid buat kerja macam hampeh saja, rupa-rupanya supaya PKR tumbang dalam PRU13 nanti. Bijak, bijakkk.....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...