Bersama Berjuang

Tuesday, January 24, 2012

Untuk Cover Bos, Faekah Husin Jual Nama Tuanku Sultan Selangor, Lagi???


GT sebenarnya memang ternanti-nantikan kenyataan dari si Faekah ini.  

Selalunya, dia bercakap tanpa tahu keseluruhan fakta.  Hanya main serkap jarang.  Niatnya nak jadi hero kepada bosnya.  Tapi selalu dia nih hero to zero.  

Benarkah Faekah, sekali lagi, menjual nama Tuanku Sultan Selangor dalam isu portfolio agama Islam di Selangor? KLIK SINI

1 comment:

  1. PKR byk masalah kepimpinan, kemahiran memimpin, mentadbir dan juga pengganti2 barisan penting dlm parti.
    PKR, Wan Azizah tidak tidak ambil perkara ini secara serius. Kenaikan pemimpin sekarang adalah secara brutul atau kasar jadi tiada pembentukan secara teratur atau sistematik.
    Sebab tu kita ada pemimpin yg hanya "fire fighting" dan tidak tahu memimpin, mentadbir dan membuat strategy.
    Pemimpin2 PKR hari2 berpolitik hingga lupa mentadbir dan ini dapat di rasa olih rakyat. Sebab tu PM Najib bijak memberi masa kpd negeri2 pakatan utk tadbir sbb dia tahu mereka akan hancur mentadbir negeri.
    Skrg balik kpd tajuk hari ni. Sebab tu Kakak tu terpakas guna nama sesiapa je utk melepas diri. Dia tiada tektik langsung mcm mana nak settle benda2 mcm ni. mudah guna kuasa, that it. Sebab tiada tahu strategy dan problem solving, cara mudah guna ugutan.
    PKR sebenar tidak sangka mereka akan menang PRU12 dan tidak bersedia kakitangan utk mentadbir negeri. So sesiapa dlm PKR dapat promo diri atau pandai kipas atau bagi ganjaran dapat naik pangkat.
    Akhirnya tak bolih buat kerja. PKR mesti fikir panjang Human Capital Development dan Talent Development kalau mahu mentadbir negeri dengan lama. Pentadbiran yg lemah akan akhirnya ternampak dan it will show dan rakyat akan nampak. Sekarang tengok lah berapa byk maslah di kedah dan Selangor? Tak percaya, tanya rakyat. Kami semua nampak dan amat ketara sekali. Lagi lama untuk PRU13, lagi byk masalah akan keluar dan PKR akan kalah dalam permainan sendiri. So Faekah and the others, go and get yourself educated in Managing, Problem Solving, Strategising, Managing Change and Communication. Yang ini pun dah cukup. Itu pun kalau kerajaan negeri ikhlas mahu menjadi efficient. There is nothing your Corporate Advisor bolih ajar you all, sebab dia lagi teruk sebab byk pusing2. My two sens advice...take it or leave it.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...