Bersama Berjuang

Thursday, January 19, 2012

TERKINI: Pesuruhjaya PAS Selangor Panggil Meeting Tergempar Gara-Gara Roadshow Hasan Ali Ke DUN Meru


Ini berita yang disampaikan oleh seorang sahabat GT, dari unit amal PAS yang dapat berita ini kawannya di Meru, juga unit amal PAS.  

Yang pasti, sahabat GT ini tidak tahu siapa GT.  Heh...! So, kira kawan atas kawan lah...

Berita dari Meru, mengatakan Pesuruhjaya PAS Selangor sedang tidak tentu arah dengan kedatangan Hasan Ali di Meru pada esok malam.  Jiwanya juga mungkin sedang dibakar amarah syaitanirrajim gara-gara terlepas jawatan Exco.

Satu mesyuarat tergempar telah diadakan di pusat khidmat urut masyarakatnya, bagi membincangkan tentang strategi terbaik untuk menghalang rakyat Meru dari mendengar kebenaran.  

Antaranya, dikhabarkan PAS Meru akan membuat satu program pada tarikh dan waktu yang sama, bagi mengelakkan ahlul dan penyokong PAS hadir ke ceramah Hasan Ali.   

Kebimbangan GT ialah, PAS akan "overtake" lokasi ceramah Hasan Ali, sekaligus mengelirukan hadirin yang mahu mencari kebenaran yang dilindungi dengan kebathilan.

Kedua, mesyuarat telah bersetuju untuk memanggil Anwar Brahim untuk hadir ke kawasan samada di Meru ataupun di Pekan Kapar pada hari Sabtu ini.  Satu isyarat jelas, akan "samikna wa atokna" puak-puak PAS kepada si peliwat. 

Sejauh mana kebenaran maklumat ini, sama-sama kita nantikan!!!

Dan pastikan anda terus bersama GT untuk mengetahui update berhubung dengan program ceramah Hasan Ali.  

Bersama KAMI (GT dan unit amal PAS.. kehkehkeh) di blog Gerakan Timur, dari rakyat, untuk rakyat!

3 comments:

  1. sokong datuk cite dan nyah kan parasit2 dan buktikn pada tok2 guru memang de parasit ...jahanamkan parasit dlm pas selangor dan pas pusat

    ReplyDelete
  2. PAS dah kecut takut kpd Hassan Ali!!

    KHALID KAKI PEREMPUAN? PAS KENA KENCING? Baca di sini!!

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bro GT ..Meru hujan ke..?

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...