Bersama Berjuang

Wednesday, October 5, 2011

Pesta Arak Di Centro Mall, Pesuruhjaya PAS Selangor Kowtim???


Dalam isu ini, GT teringat sewaktu singgah di rumah sewa kawan di  Meru 2008 yang lalu.  Diorang ajak pergi ceramah Dr. Rani.  

Ceramah bermula dengan pujian kepada Allah beserta dengan hadis-hadis.  Mmg terbaik.  Kira islamik sungguh Dr. Rani waktu tu... 

Dan isu yang disentuh, isu muda-mudi berkonsert lelaki perempuan, dan penjualan arak sebagai contoh pemerintahan kufur dari BN di Selangor.  Takbirrrrrrr.. kata seorang pemuda dan disambut dengan semangat.  Hebat beb... daulah islamiyah..  Kalau kilang Carlsberg Shah Alam tu, jangan ceritalah.. lunyai kena bantai.  Yang lunyai BN lah..

Konsert MTV i-City telahpun "difatwakan" halal.. konsert muda mudi tu...

Kali ini ada pesta di Centro Mall.. pesta arak!!!  

GT nak tanya Dr. Rani, apakah dia sudah lupa pada janji-janji dan kata-kata perjuangan yang dicurahkan kepada umat Islam dan orang Melayu pada kempen PRU 2008 yang lalu?  

Kenapa dia tidak perjuangkan kata-katanya?  

GT rasa lebih baik dia kerahkan 50 ribu anak buahnya untuk turun berdemo tentang isu ini, daripada mengarahkan jumlah itu turun berbaju kuning pada Beershit yang lalu...

Sebagai orang no. 1 PAS di Selangor?  Takkan kira kowtim kot? 

Karang GT hudud kang... hehehehe..


No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...