Bersama Berjuang

Saturday, September 17, 2011

Video Menuju Chinadoll. Apakah Alasan Anwar?


Bukti yang cukup solid untuk membuktikan ke mana hilangnya Anwar pada tarikh berkenaan, yang menjadi perdebatan hangat tentang laman twitternya yang senyap pada waktu berkenaan.  

Inilah jawapan yang semua orang cari.  Anwar rupanya sedang "on the way" untuk bertemu si pucuk muda, chinadoll nama diberi. 

Cuba lihat siapa bersama Anwar?  

Masihkah ingat tentang statement dari Anwar yang kononnya dia tidak mengenali Eskay?  Perhatikan gambar dibawah ini, apakah yang berada bersama Anwar itu adalah Nik Aziz?


Walau bagaimanapun, CCTV hanyalah sekadar besi yang bisu, dan pembuktiannya tidak boleh diambil kira.  Apakah pendapat ini betul?  

Ya.. memang betul, betul kepala hotak jingga siapa yang buat statement jahiliyah itu...

GT rasa kasihan kepada penyokong-penyokongnya, yang tahap intelektualnya bersamaan dengan burung kakak tua; angguk-angguk geleng-geleng.  

Terlalu banyak "cairan liwat" sehingga serebrum dan sereblum mereka tidak lagi berfungsi.  Apatah lagi medula oblongata mereka.  

Sekiranya mereka masih berdegil untuk tidak dapat menerima kebenaran, maka itulah tahap yang kita panggil.. bodoh melantun-lantun!!!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...