Bersama Berjuang

Monday, September 12, 2011

Sembang Rakyat - Video Tentang Majlis Peguam...



GT akan terus memerhatikan pergerakan Majlis Peguam.

Kerana apa?  Anda tahu jawapannya...

1 comment:

  1. Jangan beri muka dan peluang pada Bar Council / Majlis Peguam Malaysia ni.. Mereka semua tak buat kerja betul tapi sibuk hal politik DAP.

    Fail aku mereka hilangkan dan tak tahu ke mana pergi nye. Jawapan mereka pada aku "Nanti Bar Council cari". Peguam kes aku apa jadi pun dorang tak tahu. Alasan mereka tak tahu sama ada peguam ada lesen atau tidak.. Punya lah bodoh jawapan mereka tu.. Tak layak langsung jadi peguam mereka semua tu..

    Aku sendiri yang kene siasat dan cari dokumen2 salinan. Menyusahkan aku betul.. Duit guaman dah bayar habis dekat RM4 ribu, tapi kerja aku kene buat sendiri.. bodoh betul dorang semua tu..

    Majlis peguam sepatutnya wajib dikawal selia oleh satu Kementerian Kerajaan Pusat supaya tidak abaikan tanggung jawab asal mereka...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...