Bersama Berjuang

Monday, July 18, 2011

Gara-Gara Hadi Awang, Blogger PAS Merayu DAP Hormati PAS? KahKahKahKahKah...


Dear All, (speaking skit.. hehehe..)

Bukan niat hendak mencari gaduh dengan blogger tersebut, tetapi sekadar membuktikan bahawa orang sendiri pun semakin kecewa dengan hala tuju PAS.  

Berpenat lelah, tahan tidur dan mengantuk blogger PAS menyediakan artikel bahawa PAS pejuang Islam, PAS berjaya tarbiyah DAP, DAP sudah menerima Islam dan pelbagai lagi propaganda "kehebatan PAS".

Akhirnya, kekecewaan ini jelas menyatakan maksud sebenar, bahawa PAS tidak lagi berpaksikan Islam.  Hadi Awang telah membuktikan segala-galanya apabila mengumumkan perintah tarik balik larangan pusat hiburan di bulan Ramadhan di Kedah.  Pastinya, PAS "menikus dan bacul" apabila disergah DAP! Itu fakta!!!

Agak kasihan apabila blogger tersebut menulis " DAP tolong hormat hak PAS!".. 

Kahkahkahkahkahkah... tak mau nya DAP tu hormat orang lain. harbi laknatullah, mana mungkin hormat Islam!!! Jangan bermimpi la bang oiii.. Kahkahkahkahkahkah...

Pilu membaca rayumu... 

Yg benar, 
Sahabat Blogger Berlainan Fahaman, 


Gerakan Timur

7 comments:

  1. mesti blogger kerabu bersuara ckp, juak-juak najib hack blog dia nanti...hahaha

    ReplyDelete
  2. La Illah haillallah ....dia kena merayu ka.... sampai minta tolong hormat.... Tolong habaq kat dia tak pernah ada pejuaNG Islam minta tolong pada org.... mereka hanya minta tolong pada Allah ... abu bakar Basyir.... Tak minta tolong pun kepada kerajaan Indonesia.. supaya selamat dia.....Sadam Hussein tak minta tolong kat sapa pun makkhlok bila dia kena gantung.... Bloger tu dah menyembah .... Suruh dia tobat wei ... nasoha.....

    ReplyDelete
  3. alahai pas..ni akibatnya kalau parti diterajui oleh pemimpin2 dan ulamak2 bacul dan pengecut dan di anggotai pula oleh penyokong2 yang bahlul dan bodoh sombong...

    ReplyDelete
  4. sedih!.. kononya berjuang utk islam tp islam dah jadi kebajikan selama ini dicanang mereka sudah berjaya mendekatkan Dap pd islam tp apa yg nmpak segala perancangan melibatkan islam dgn berani dicantas satu persatu oleh Dap dn skrag mereka sudah x mampu buat apa2 lg hanya tunduk patuh arahan dari org kafir. skrg merayu.. minta simpati. sedih dn hiba parti islam terpaksa merayu pd org kafir utk melaksanakan ajaran islam.. kalau betul memperjuangkan islam laksanakanlah dan buktikanlah kerana takut pd Allah bukannya takut pd amaran org kafir, Pas sudah mempunyai kuasa memerintah jd sudah sampai masanya utk melaksanakan apa yg dilaungkan selama ini iaitu menegakan islam tanpa perlu merayu dn menjadi pak angguk pd sikafir kalau tidak Pas akan diperlekehkan oleh generasi islam akan dtg dn akan terus diperbodohkan oleh org kafir, maruah islam yg dibawa akan terus tercemar sampai bila2..

    ReplyDelete
  5. Sebab apa aku masih undi BN? Sebab setiap kali aku cuba untuk mengenali PAS dan cuba untuk menghadirkan diri mendengar ceramah2 PAS setiap kali aku akan mendengar umpat keji, maki hamun dr pemimpin mereka dan sorak sorai dr ahli mereka yg langsung tidak mencerminkan ulama yg benar2 mahu menjadikan negara kita negara islam yg sebenar. Langsung tudak ada. Harapkan serban jer tinggi. Macamana aku nk percaya dengan perjuangan mereka. Itu dulu lah tp sekarang? Lagi bertambah teruk pemimpin2 dan pengikut2 mereka. Aku dh sampai ketahap meluat nk dengar dan tengok muka peminpin palsu PAS. Tak sabar aku nk tunggu saat kejatuhan PAS yg menggunakan islam untuk menyesatkan org islam yg lain. PKR tak lama akan hancur. Itu harapan dan doa umat islam di Malaysia yg bencikan kepura-puraan. Aku tak kata BN bagus sangat. Masih byk kekurangannya tapi sekurang2nyer kita masih boleh cari makan, berjalan dengan aman dan boleh mengerjakan solat tanpa gangguan dan yang paling utama negara kita masih milik kita dan pemimpin tertinggi masih orang kita.

    Orang Islam Melayu
    Ampang

    ReplyDelete
  6. nampak nya x merasa la hampas nak menyunatkan dapig ! silap haribulan ah lipas yang akan disunatkan oleh dapig haha padan muka putuis pleaq...

    ReplyDelete
  7. Kalau kita baca hadis dan Al-Quran dgn terang dan nyta telah menerang kan...di akhir zaman ini hadis dan ql-quran di guna pakai untuk kepentingan sendiri...yang paling terang dan nyata pada pruduk kesihatan yang sekarang ni byk menggunakan nama-nama ulamak dan sejarah Islam..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...